|
פארטצ'יות יש בכל מקום. אבל בהחלט אפשר לצפות ממי שתכנן את מערכת בקרת התנועה בטורינו שלא יהיו בה כשלים כאלו. כאשר מזמינים מערכת בסדר גודל כזה, מקבלים עבורה חוזה שירות עם התחייבויות שונות. בין השאר אפשר לדרוש התחייבות ל־downtime מינימלי (כלומר: אם המערכת לא תתפקד מעבר ל־x שעות בשנה, ספק חוזה השירות יתחיל לשלם ביוקר). במקרה הזה אני לא חושב שנדרשת רגולציה. לא זה המקרה שעליו דיבר שנייר.
דרך אגב, גם עבור מכוניות הבעיות שונות מאוד מהבעיות עם נתבים. זמן הפיתוח של תוכנת מכונית ארוך יותר, ויש יותר כסף לשלם עליו. סביר גם להניח שהלקוח משלם יותר ומצפה לקבל יותר.
|
|