|
||||
|
||||
>> אתה אומר ש"טובות" אצל הרמב"ם הן רק בעולם הזה לא חושב שאמרתי כך, ואם אמרתי לא דייקתי. העיקר לא היה ש"טובות" הן בעולם הזה אלא ש"שכר" הוא בעולם הבא. על כך דיברנו, ועל כך גם אני עונה בתגובה המקבילה לאביר, משום שהוא כן מצא מקום שבו מופיע אצל הרמב"ם "שכר" ו "העולם הזה" באותו משפט. >> אתה לא מודה בטעותך אין לי בעיה לעשות את זה כשטעות בידי. הנה בפתיל הנוכחי תגובה 688655 שורה שלישית. >> ולא אמשיך לענות לך בעניין זה. אתה לא חייב, גם בלי להצהיר על כך. סע לשלום. |
|
||||
|
||||
ציטוט מדבריך: "שים לב שהרמב"ם מקפיד להשתמש כל הזמן ב"טובה" עבור התוצאות בעולם הזה" |
|
||||
|
||||
לעניין ההבדל שאתה מוצא בין "שכר" ובין "טובות" אם נחזור למשפט: "וסוף השכר כולו והטובה האחרונה שאין לה הפסק ולא גירעון, הוא חיי העולם הבא" כאן גם השכר וגם ה"טובות" הם בעולם הבא1. מה לפי דעתך ההבדל ביניהם? 1 זה לא שלא דייקת. טעית! |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |