|
||||
|
||||
"מדוע תזדעזעי כאשר בנך ישחק במשחק אשר יש בו אלימות מסוימת... וגו" בדיוק בשל העובדה שבקריאת הספר הוא מצייר לעצמו בראש את התמונה ולא מנותב ע"י גחמה של גרפיקאי/תפאורן/מפיק/במאי/תסריטאי וכולי. |
|
||||
|
||||
אבל השאלה מתארת משחק בו יש כמות טקסט לקריאה גדולה יותר מאשר בספר ממוצע (בערך 6 נובלות באורך מלא). ה"כולי" מכיל גם את ה/סופר/. |
|
||||
|
||||
אבל בנוסף לטקסט, המשחק נותן גם תמונה ויזואלית שהספר לא. |
|
||||
|
||||
אפשר לדבר על נושא "פיתוח דמיונו המופשט של הילד" ולדבר על יתרונות וחסרונות של הטקסט מול התמונה, אבל זה לא הנושא. מדוע הויזואלי מזעזע או מסוכן יותר* מהלא ויזואלי? האם אין דוגמאות רבות בהיסטוריה של גילויי אלימות מתוך השפעתם של טקסטים? האם ילד שקורא ספר של סטיפן קינג מושפע פחות* מילד שמשחק את המשחק המדובר, רק בגלל שהמשחק הוא ויזואלי יותר? מדוע? * לגבי התנהגות אלימה או הגברת האגרסיביות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |