|
||||
|
||||
היה, והזכרתי (לא את ברוס ויליס, שעושה שם את הדמות הקבועה שלו, שפגשנו כבר ב''בלשים בלילה''). |
|
||||
|
||||
מרלו ברנדו רשאי להכנס לרשימה שלך מר אריק אורשר? |
|
||||
|
||||
אני לא מבין את ההתלהבות ממרלון, קוסטנר ועוד כמה ומתפלא איך כריסטופר ווקן אלן ארקין וג'יימס וודס לא הפכו לכוכבים ענקיים. |
|
||||
|
||||
אני דווקא אוהב את קווין קוסטנר, גם בדמויות ה"טובות" (עולם המים) אבל במיוחד בדמויות של הלוזר (גביע פח, עולם מושלם). אני מת גם על כריסטופר ווקן וכל הופעה שלו היא חגיגה. עוד רבים ברשימה של בעלי כריזמה שכיף לי לראות על המסך: טום קרוז, ג'וני דפ, מיקי רורק, ז'אן רנו, שון קונרי, ג'ורג' קלוני. אבל אלו בעלי נוכחות (כריזמה) שאינם יכולים לשחק כל דמות. אף אחד מהם לא יכול להיות רואה חשבון אמין כמו טום הנקס, ג'ין הקמן, גארי אולדמן או מייקל דאגלס. כריס ווקן דווקא כן, אבל זה יהיה רואה חשבון עם טוויסט. ג'יימס וודס מוצלח, אבל לא על אותה מדרגה. אני שם אותו בשורה השניה, יחד עם ווילם דפו, וויליאם הרט, כריסטיאן סלייטר ועוד רבים וטובים. נ.ב. נזכרתי בשחקן שחור שעומד לטעמי בשורה הראשונה של השחקנים ה"אמיתיים" - אלו שיכולים לשחק כל תפקיד, וזהו פורסט וויטאקר. הוא שבה אותי בתפקיד הקטן והממזרי שהוא עשה ב"צבע הכסף", ואחר כך הפגיז תצוגת משחק ב"משחק הדמעות". בשנים האחרונות, אחרי שזכה באוסקר על תפקידו כאידי אמין, נראה לי שנפלה עליו "קללת האוסקר". |
|
||||
|
||||
הסנדק עשה אותו איטלקי מחושב ולא פזיז כמו בנו הבכור.הוא שיחק מצוין שם. |
|
||||
|
||||
לא ראיתי אותו מספיק. ומה שראיתי היה מאוחר (הסנדק, קורץ). אומרים שדה נירו ואד נורטון הושפעו ממנו מאוד. אבל אצל שניהם, למרות שאני נהנה מהם מאוד, יש איזו רצינות מוגזמת בדמויות, ולכן הן לא ממש טבעיות. |
|
||||
|
||||
דווקא מרלון היה יותר טבעי מדה נירו ופאצינו שהיו קפואים. הקטע שהוא משחק את משחק האבא הדואג לפרנק סינטרה היה קטע שצייר אותו כסנדק במלוא מובן המילה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |