|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
יוחזרו הפרסומות של שוקה מיד. |
|
||||
|
||||
אני תוהה האם התובעים בפרשה חשבו על אפקט סטרייסנד. עד היום לא ראיתי אף אחת מפרסומות ''שוקה'' (נחשפתי אליהן רק דרך יוטיוב, ושם תמיד לחצתי ''דלג'' ברגע שהיה אפשר), ורק עכשיו, בזכות הדיון כאן, צפיתי באחת. |
|
||||
|
||||
ואני אפילו לא שמעתי על שוקה מקודם, אבל בינתיים גם הדיונים לא הביאו אותי לצפיה. |
|
||||
|
||||
לא הפסדת כלום. אם יש מישהו שבאמת צריך להפגע מהפרסומות האלה אלו לא סוכני הביטוח אלא המזכירות שלהם. שני כהן מציגה מזכירה של סוכן ביטוח מאותגרת טכנולוגית, שלא יודעת איך להשתמש במחשב או מה זה אינטרנט. (אני לא אומר כלום על סגנון הלבוש שלה כי זה לא משהו יחודי לפרסומת הזאת.) |
|
||||
|
||||
נתקלתי יותר מפעם אחת במזכירות שמשתמשות באימייל של וואלה, קוראות לי נשמה, לא מרימות את המבט מהסמארטפון ונראות טוב מדי. מה לא תקין בסגנון הלבוש? (בקושי נחשף לערוצי המיינסטרים אבל ראיתי 2-3 פרסומות שוקה). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |