|
||||
|
||||
DXF היה תמיד הפורמט השנוא עלי :) רק אדריכלים שיודעים מהצורה של שרטוט להבין מה קנה המידה שלו יכולים לסבול אותו. אבל היה אפשר בתיאוריה לשלוח IGES (או DWG למכורים לאוטוקאד). זה היה בשנות התשעים. שלחתי למפעל בצפון שהתעקש לקבל שרטוטים ולהכין את תוכנית החיתוך בעצמו. אני חושב שהייתה להם טראומה משרטוטים שיש בהם מספר קווים חופפים שגרמו למכונה להמיס את הפלדה. זה היה רק קווים ישרים עם כמה חריצים בזוויות של 90 מעלות אז אולי באמת לקח להם פחות זמן לשרטט מאשר לעבור על תוכניות קיימת. במקרים אחרים שלחתי תוכניות. גם על זה יש לי מור"קים אבל לא חושב שיעניינו מישהו. |
|
||||
|
||||
מורק? ________ אני דווקא יודע למה התכוונת. אז מה. |
|
||||
|
||||
*להתיך* את הפלדה ויש פקודה פשוטה למחיקת קוים כפולים: modify==> Delete Duplicate Objects
|
|
||||
|
||||
מקבל את התיקון, תודה. מבחינת קווים כפולים - אשתדל להיות פרקליט השטן כי גם לי היה יותר נוח לשלוח שרטוט בקובץ אבל זה היה מפעל שהסכים לעשות לי משהו מחוץ לייצור הרגיל שלו ולכן לא שאלתי יותר מדי שאלות: הסרת אובייקטים כפולים אכן היא צעד בכיוון אבל יש לפונקציה הזאת לפעמים אפקטים לא צפויים ולא תמיד היא עושה את כל מה שאתה חושב שהיא אמורה לעשות. בין השאר היא לא מורידה קווים שחופפים באורך חלקי (יעני הקווים AB ו CD כאשר הם מסודרים כך: A---C---B---D) והיא דורשת קביעה של טולרנס. במקרה של חיתוך לייזר אולי אפשר להניח שכל מה שמתחת לעובי של קו החיתוך של הלייזר הוא מתחת לטולרנס, אבל גם לטולרנס גבוה מדי יש חסרונות - קווים זזים וזוויות מתעוותות. אולי בימינו זה עובד יותר טוב (שנים רבות עברו מאז שנגעתי באוטוקאד). |
|
||||
|
||||
בגרסה 2014 ואילך היא מורידה גם חפיפות, ואם זה לא מספיק, מוודאים בעזרת PEDIT=>>JOIN על כל שרשרת קוים וקשתות חשודה. |
|
||||
|
||||
טוב לדעת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |