|
||||
|
||||
מה שיחליטו אנשי ה IT קובעי המדיניות לא צריכים להחליט על הפרטים הטכניים. |
|
||||
|
||||
נשבע לכם שזה לא גודווין אחת הסיבות שגרמניה הפסידה במלחמת העולם השנייה הייתה שהמהנדסים שלהם היו אלו שקבעו את הפרטים הטכניים למה אתה חושב שהטכנולוגיסטים של משרד החינוך הישראלי יהיו יותר טובים ממהנדסי הנשק הגרמנים? |
|
||||
|
||||
אני לא מבין מי צריך לקבוע את הפרטים הטכניים, הפילוסופים? המשוררים? מועצת חכמי האייל? |
|
||||
|
||||
איך נקבעו הפרטים הטכניים של המחשב שבו השתמשת כדי לכתוב את התגובה הזאת? |
|
||||
|
||||
הם נקבעו בהסכם הקואליציוני בין טיורינג לסטיב ג'ובס. |
|
||||
|
||||
אז בטח חדר הישיבות לגיבוש ההסכם היה בירושלים של מעלה, כי על גבי הכדור סטיב התינוק החמיץ את טיורינג בשבעה וחצי חודשים תמימים. |
|
||||
|
||||
יש לך דוגמא (למקום בו מהנדסים קבעו את הפרטים הטכניים בגרמניה הנאצית ובדיאבד אנחנו יודעים שזה היה מהגורמים להפסד)? |
|
||||
|
||||
מטוסי סילון טנקים (פנתר וטיגר לעומת T34 ושרמן) |
|
||||
|
||||
לברית המועצות היו הרבה יותר טנקים. זה היה ההבדל. לקראת אמצע וסוף המלחמה התעשייה הגרמנית הייתה מוגבלת הרבה יותר מהרוסית והאמריקאית. ויקיפדיה לא מסכימה איתך לגבי פנתר (טנק) [ויקיפדיה]. גם במקרה של טנק הטיגר [ויקיפדיה] היה פיקוח די צמוד של הממסד על הפיתוח. לגבי טיגר [ויקיפדיה] יש לציין גם שהוא גבר על הדמות מפו הדוב והוא הערך העיקרי בשם הזה בוויקיפדיה. |
|
||||
|
||||
ויותר פירוט (מה קבעו המהנדסים)? |
|
||||
|
||||
הדבר הכי קרוב לזה ששמעתי הוא שבתכנון של Mercedes-Benz W126 [Wikipedia] הדור השני של ה S קלאס, קיבלו המהנדסים של מרצדס תקציב פיתוח פתוח לחלוטין, לאחרונה בהיסטוריה של תעשיית הרכב ואולי בעולם התעשייתי בכלל. יצא להם לא רע בכלל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |