|
||||
|
||||
ולמה התורה לא מונה בשושלות היוחסין מאדם לאברהם וברוב המקומות האחרים את יתר הבנים (והבנות), אלא רק את הבכור? מכאן צריך להסיק שרק הבכור נחשב? |
|
||||
|
||||
א. כי הבכור נחשב יותר. וכן נאמר "בני בכורי ישראל". ללמדך שיש בן ויש בן בכור - שזה עוד יותר מזה. למה הבכור נוטל כפליים בירושה? ב. למה צריך למנות את יתר הבנים והבנות? אם מונים את היוחסין של אברהם, הדודה רבא של ארפכשד לא קשורה. היא לא חלק מהשרשרת שמוליכה מאדם לאברהם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |