|
||||
|
||||
אני שמח שאתה מוצא את זה משעשע. השימוש במילה ''ערבושים'' מגעיל, כי הוא מרמז על כך שכביכול הוא משתמע מהעמדות שלי. את עמדתי בעניין הסרבנות כבר הבעתי, ובקצרה רק אחזור ואשאל למה אותם ''לוחמים ואנשי יחידות שדה, שהעבירו בתפקידים אלה את תקופת הסדיר והמילואים שלהם עד כה'' נזכרים דוקא עכשיו בחוסר המוסריות של הכיבוש. עד תחילת האינתיפאדה האחרונה רחשתי הרבה כבוד לאלה שסרבו לשרת בשטחים, אבל לא ברור לי למה הכרזת המלחמה המלוכלכת ע''י ערפאת כמענה להצעות שלום ונסיגה כמעט מוחלטת, הופכת דוקא אותנו לפחות מוסריים. |
|
||||
|
||||
אני לא דוברם של הסרבנים. מבחינה מעשית ברור לכל בר דעת, שהדרך הנוחה והקלה ביותר לצאת ממערך המילואים של צה"ל, היא לא ע"י עימות ראש בראש עם המערכת. אני לא יודע איפה הבעת את עמדתך בענין הסרבנות, אבל המיני נימוק אותו הבאת: "לא ברור לי למה הכרזת המלחמה המלוכלכת ע"י ערפאת כמענה להצעות שלום ונסיגה כמעט מוחלטת, הופכת דוקא אותנו לפחות מוסריים", מראה שאתה לחלוטין לא מבין את נקודתם (הצודקת או לא) של הסרבנים. מה הקשר בין מי הכריז את המלחמה ובעקבות מה, לבין דרגת המוסריות של המעשים הנעשים שם כיום ע"י צה"ל? בכל מקרה, כפי שציינתי כבר בתחילת ההודעה (שפעם הייתה אמורה להיות קצרה ולעניין, קבל את התנצלותי), אני לא דוברם של הסרבנים, אך יש להם אתר, שם בוודאי תוכל למצוא נסיון לענות על ההשגות המקובלות. |
|
||||
|
||||
יש להם יותר מנקודה אחת. בתגובות על מאמרו של נתנאל יפה ''הזכות לסרב'' תוכל למצוא, אם תחפוץ, גם את דעתי על הנקודות שהוא העלה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |