|
||||
|
||||
זה נקרא planned obsolescence והומצא לפני 100 שנים ע"י יצרניות נורות ואומץ ע"י חברות אחרות כמו יצרנית הגרביונים דופונט או מדפסות ביתיות. |
|
||||
|
||||
וכמובן המקרה הקלאסי (שאני לא מבטיח שהוא לא אגדה אורבנית) על ההוא שהמליץ לקולגייט - תמורת תשלום נאה - להגדיל במילימטר את רוחב הפתח של שפופרות משחות השיניים שלה, והעלה פלאים את המכירות שלה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |