|
||||
|
||||
אני מדמיין את מהנדס המזון שמקבל בונוס גבוה במיוחד אחרי שהצליח ליצור קטשופ דביק יותר שמשאיר בצנצנת 15% במקום 10% מהכמות. |
|
||||
|
||||
זה נקרא planned obsolescence והומצא לפני 100 שנים ע"י יצרניות נורות ואומץ ע"י חברות אחרות כמו יצרנית הגרביונים דופונט או מדפסות ביתיות. |
|
||||
|
||||
וכמובן המקרה הקלאסי (שאני לא מבטיח שהוא לא אגדה אורבנית) על ההוא שהמליץ לקולגייט - תמורת תשלום נאה - להגדיל במילימטר את רוחב הפתח של שפופרות משחות השיניים שלה, והעלה פלאים את המכירות שלה. |
|
||||
|
||||
אני הפסקתי לקנות רטבים של חברה מסוימת שעיצבה את המיכל עם פקק שלא איפשר את העמדתו על הראש. אגב, גם כתבתי להם והתלוננתי על העיצוב הזה אבל הם התעלמו ממני, כך שאני מתעלם מהם. |
|
||||
|
||||
יפה! זה תקף, אגב, גם לבקבוקי שמפו. |
|
||||
|
||||
מעמידים באלכסון בפינה חמש דקות לפני המקלחת. כשצריך להשתמש, כמעט כל השמפו כבר ירד אל הפיה. מי שרוצה לסחוט את טיפות השמפו הנותרות, צריך לסחוט את הבקבוק ולהעמיד אותו מתחת לזרם המים, ואז לשחרר כדי שהוואקום ישאב מים פנימה. אז מערבבים ויוצא מספיק קצף שמפו שמספיק לחפיפה נוספת אפילו למי שיש לו שני טון שיער. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |