|
||||
|
||||
וכמה יפתיע אותך אם משווקי הסויה (למשל) לא משתמשים בשירותים של חברה כזאת? |
|
||||
|
||||
ומה לגבי הרופאים הטבעוניים? |
|
||||
|
||||
כן, לגבי הרופאים הטבעוניים (או רופאים בכלל), יפתיע אותי לגלות שיש להם יכולת כלכלית להשקיע בפרסום שמתחרה בחברות המזון השונות. |
|
||||
|
||||
באינטרנט יש המון נישות ויש המון מקומות שבהם שחקנים קטנים יכולים להוביל. לא חייבים להתנגש ראש בראש עם שחקנים גדולים. לדוגמה, שמו של רופא זה או אחר (שגם מרצה מדי פעם ויש לו עוד כל מיני מקורות פרנסה משניים) הוא בדיוק נישה כזו. |
|
||||
|
||||
יפתיע, יפתיע. אבל יש להם פחות כסף מל''תנובה'', ופחות מוטיבציה לממן אופטימיזציה אנטי-חלבית. לא שזה מוכיח משהו, כמובן. סתם הרהורים בעלמא על כוחם של תאגידים גדולים עם מחלקת פרסום עשירה. |
|
||||
|
||||
אני מניח שאתה מודע שאותם תאגידים גדולים משווקים גם מוצרי סויה, ולדעתי ברווח גדול בהרבה. לכן, אם כבר, נראה לי שיש להם אינטרס לממן את ג'וד. מה גם שגם אילו תנובה לא היתה מוכרת מוצרי חלב, היא היתה מפנה חלק קטן מאד מתקציב הפרסום שלה למאבק בטבעונות (לעומת מישהו שמשווק אך ורק מוצרי סויה, שעידוד טבעונות צריך להיות עיקר תקציב הפרסום שלו). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |