|
||||
|
||||
דווקא כן. להזכירך, הגענו לנושא הזה מתוך תלונתם של אנשים על כך שרמת הדיונים באייל הידרדרה. אין לי ספק שחזרה אינסופית על הקשקוש המגוחך הזה, לא תורם לרמת הדיון. בעיקר כשבלי קשר לנושא הדיון או ההודעה שאני כותב, ובלי קשר לרמת/נכונות הטענה שאני מציג, זורקים את השטות הזו שוב ושוב ושוב. וכאן יש לחלק. אתה יכול להאמין שאני זבל של בנאדם, ולטעון שהרמה האישית של הגולשים כאן ירדה. אפשר לקבל את זה. אבל את רמת הדיון לא קובעת אישיותם הצחורה והזכה של הגולשים, אלא הטיעונים שהם מציגים. ואם הגולשים לא מציגים טיעונים בתשובה לגולשים אחרים, אלא מציגים אישומים והכפשות כלפי גולשים אחרים, זו קטטה וירטואלית ולא דיון. ומעניין שדווקא המתקוטטים מתלוננים על ירידה ברמת הדיון. |
|
||||
|
||||
אתה קורא לזה קשקוש מגוחך (למרות שיש הודאה שלך וסרטונים שהעלית) אנחנו קוראים לזה בשם אחר מתחום בריאות הנפש. כפי שפדופיל אינו בר שיח לגיטימי בעיני חלק מהאנשים, מתעלל בבעל חיים ועוד אחד שמתענג על כך בגלוי למרות שכעת מנסה לשקר ולהתרחק מכך, גם הוא לא בר שיח לגיטימי בעיני חלק מהאנשים. זה המצב. ורמת הדיון נקבעת לפי דעת חלק מהמשתתפים גם לפי איכות המתדיינים ואתה, כמי שאתה, מוריד את איכות הדיונים בעצם השתתפותך. (כפי שפדופיל היה מוריד את איכות הדיונים) הריח רע מדי. |
|
||||
|
||||
אני קורא לזה קשקוש מגוחך, ולו מחמת העובדה שאתה חוזר בלי סוף על "סרטונים שהעליתי" והודאה שלא נתתי, למרות שלא העליתי אותם ואני לא מופיע בהם. אבל מישהו כתב מתחת לתמונות ולסרטונים שאני העליתי אותם ומופיע בהם, וזה מספיק לך. זו בדיוק הסיבה שזה קשקוש מגוחך, וגם שקר - הפוסל במומו פוסל. אם פדופיל אינו בר שיח לגיטימי - לא משוחחים איתו. מי שמחפש לריב איתו, לבטח לא מחפש להעלות את רמת השיח. הוא מחפש מריבות, ותו לא. אתה טוען שנסיונות ההתנגחות האלה מעלים את רמת הדיון כאן? |
|
||||
|
||||
מישהו יכול להביא קישור בו הקרנף הודה ואף שאל אם היתה כוונה לעשות לו אאוטינג? תודה. ככל שתהיה תזכורת של מי ומה אתה, זה מבורך. אם היית יושב בכלא (ומשטרת ישראל כזכור חיפשה אותך והתברר שאינך גר בארץ) והיית מביע חרטה, ניחא. זה לא המצב וחבל. העובדה שאתה גם משקר, לא מפתיעה. אוהבי חתולים ובעלי חיים בכלל מואסים בנוכחות שלך כאן. לגיטימי. |
|
||||
|
||||
הוא הודה שהוא האדם המוקע בפוסטים של פעילי הזב''ח, לא הודה באשמתו. (אני מניח שהוא אשם מפני שהוא מתעקש שלא לומר אפילו ''אינני אשם'' ולהסביר. הוא יכול לשמור על זכות השתיקה, אבל אנחנו יכולים שלא להצביע לו) |
|
||||
|
||||
תגובה 637689 |
|
||||
|
||||
וגם נימקתי למה. לא יתכן שכל אחד יבוא עם סיפורי סבתא משלו - שהוא לא בדק ולא אימת, ואני ארוץ אחרי כולם ואכחיש, ואביע חרטה ואצטדק - או במילים אחרות: אעמוד למשפט שדה. <קישור תגובה 650099 זאת> טוענת שברחתי. <קישור תגובה 650761 זה> טוען שלא ברחתי, אלא שמשטרת ישראל חיפשה אותי כדי לשים אותי בכלא - אבל לרוע המזל אני לא גר בארץ. "הארץ" בכלל אומר שאני רק עובד בחוץ לארץ ושבסרטון שכולם מדברים עליו מדובר בכלבה קשורה בשרשרת. אבל לטענתם אני משסה את הכלבה במהגרים אפריקאים. גם מאקו מספר שברחתי, אבל לאחר ארבעה ימים כותב שלא ברחתי, אלא שאני בחו"ל ומבקר בארץ מדי פעם. כאן מתעקשים שאני בכלל בארץ, וכאן מישהי מספרת שהמשטרה אומרת שאין כאן אפילו בסיס לחקירה ולכן היא בכלל לא מחפשת אותי1. כל מי שהאמת מעניינת אותו, היה מוצא בקלות את המון הבעיות והחורים בסיפור הזה. אבל טיפוסים כמו הנוכלת שעוסקת שנים רבות בהונאה ומרמה. וילדים קטנים חובבי המדנים, לא מתעניינים באמת, כי אם באפשרות לפתוח בציד מכשפות. זה "אקשן". זה מעניין. __________ 1 אבל יש פה כאלה שמפנטזים על כלא, בין שאר המתלהמים והמשוגעים. אתם בחברה טובה. |
|
||||
|
||||
ברחת, לא ברחת, מה זה מעניין. האם נהגת לשסות את כלבתך בחתולים או לא? |
|
||||
|
||||
לא מעניין את מי שלא אכפת לו מהאמת. מי שאכפת לו מהאמת ורואה שהגרסה שמוסרים לו בלתי אמינה, ורואה אנשים המפיצים שמועות ועובדות שמתבררות כשקריות - קודם חוקר ומאשים את מוציאי הדיבה על השקרים והרשעות שלהם, לפני שהוא מבסס על השקרים האלה דרישה מהצד המוכפש להצטדק. מי שנוטל לעצמו את החירות לספר שקרים ולהכפיש אדם אחר באמצעות שקרים, כי לא בדיוק מעניין אותו לבדוק את אמיתות העובדות שהוא מפזר לרוח - לדעתי אדם כזה הוא פושע שמתעלל בבני אדם. לדעתי, התעללות בבני אדם חמורה מהתעללות בבעלי חיים. ולכן נראה שהצדקנים המתלהמים צריכים לבדוק את עצמם לפני שהם דורשים ממני להתייצב למשפטם. |
|
||||
|
||||
בקיצור, שוב לא ענית לעניין, אפילו לא ב''כן'' או ''לא''. ביי. |
|
||||
|
||||
בקיצור, שוב אני מסרב להתייצב למשפטך. איזו אכזבה... אבל זה בהחלט לעניין. כשאנשים מתלוננים על רמת הדיון המידרדרת, ונכשלים שבעתיים. פעם ראשונה בטיעוני אד-הומינם שתמיד מדרדרים דיון, וכפל כפליים כשאותו אד-הומינם הוא שקר שהיה נמנע עם בדיקה קלה של הנתונים. כשלים שכאלה לא תורמים לדיון. |
|
||||
|
||||
אבל... אבל... אבל, מה שידידיה עושה זה בדיוק: "בדיקה קלה של הנתונים", למה אתה לא עוזר לו? |
|
||||
|
||||
לא. זה חלק מהתהליך הקלוקל שפרץ לפני שלוש וחצי שנים. זה משפט שדה. לכן אני לא עוזר לו. |
|
||||
|
||||
קרנף יקר, זה נכון שעשו לך משפט שדה, והשתלחויות האד הומינם המתלהמות נגדך עברו מזמן את גבול הטעם הטוב1. אבל לטובת אילו מביננו שנהנים להיות מאותגרים מזוית הראיה הייחודית שלך למציאות - האם הדברים הנוראים בהם אתה מואשם לא היו ולא נבראו? האם רק חלקם נכונים? אנא אל תראה בזה משפט שדה אלא סקרנות גרידה. זה נכון שבדיון צריך להתייחס לדיעה ולא לבעל הדיעה, אבל רובנו בסך הכל בני אדם. אם אתה מתרעם על התהליך הקלוקל - זאת ההזדמנות שלך לספר את מה שקרה באמת. __ 1. רק להבהרה - ההתעללות בבעלי חיים (במידה והדיבה נכונה) זה הרבה יותר גרוע. |
|
||||
|
||||
כפי שסיפרתי פה בעבר, כשגיא לרר צלצל אלי לאפריקה לשמוע את תגובתי, לא היתה לי התנגדות לדבר איתו. אמרתי לעצמי: אני אדם ישר, אין לי סודות ואין לי מה להסתיר. כמה תמים הייתי... יום לאחר מכן ראיתי איך הוא חתך משפט וחצי מתוך שיחה של בין עשר לעשרים דקות, הציב אותו בהקשר אחר לגמרי, ובנוסף הציג את הפרשה בצורה מאוד מעוותת ושקרית. לי עצמי אין צורך לנצל הזדמנות לספר את מה שקרה באמת, היות ואני לא מרגיש צורך להצטדק או לשכנע אנשים שידונו אותי לכף זכות. הרי התרעומת היא על התהליך הקלוקל, שמלכתחילה הציב אותי בעמדה בה אני כביכול צריך לנצל הזדמנות להסביר את עצמי. אילו מלכתחילה היה שואל אותי אדם על מעשי ודעותי, לא היתה לי מניעה לשוחח על הנושא. מאחר ודברים באו לידי כך, למדתי את הלקח. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אני לא גיא לרר, לא שפטתי אותך מראש, ואין לי שום כוונה או יכולת לסלף את דבריך. את הלקח שלמדת אפשר להמשיל לאיש שמסרב ללכת כי פעם אחת החליק על בננה. זה נכון שאתה לא צריך להצטדק או לשכנע מישהו בצדקתך מחוץ להליך החוקי של בית משפט (וגם אז שמורה לך זכות השתיקה), אבל אולי בכל זאת, לטובת אילו מביננו שכן מעוניינים בעובדות היבשות, תספר את השתלשלות הדברים? ___ גילוי נאות, גם לי יצא פה ושם לגלות ששפטו אותי מאחורי גבי ובצורה מסולפת למדי. אמנם זה היה רק בקטנה, אך זאת בהחלט חוויה מאוד לא נעימה, בלשון המעטה. |
|
||||
|
||||
גם אם לך אין כוונה לסלף את דברי, ברגע שהדברים נכתבים, כל אחד יכול לצטט אותם באופן חלקי או שגוי או מעוות או חסר הקשר ולהצדיק בכך כל טענה. הדברים כבר קרו, כאן ובמקומות אחרים. לכן אני מסרב ללכת על בננות. עמך הסליחה. |
|
||||
|
||||
רצונך כבודך. הפתיל הזה כאן, במידה ותשנה את דעתך. |
|
||||
|
||||
אני אחרוג מהכלל שקבעתי לעצמי ואגיב לך: למה אתה לא עונה ב"כן" או "לא" לשאלה הפשוטה והברורה שידידה שאל אותך בתגובה 650838? אחדד - אני מתכוון לשמונה המילים שבשורה השנייה. זו שאלה על עובדות, ולא על הפרשנות שלהן. |
|
||||
|
||||
זה האיש (על פי תמונות שכבר פורסמו) והאח ששמו אליעזר והוא חובש כיפה שחורה? ככה זה נראה. |
|
||||
|
||||
ה"אאוטינג": אני זוכר שראיתי עוד, אבל כרגע עקב חוסר זמן, רק אלה: תגובה 637499, תגובה 643481. פוסט מוזר ביותר לא של הקרנף עצמו אלא של אמ, שמראה שיש לו, לקרנף, גם מעריצים, כשם שלרוצח יגאל עמיר יש מעריצים ולרוצח ברוך גולדשטיין יש מעריצים: תגובה 644112 (שתי הדוגמאות הן קיצוניות, אבל אני מקווה שהכוונה מובנת). שים לב לתגובה 643396. הודאה עקיפה בתגובה 643662: "ואני לא רואה הבדל בין ג'וק לחתול. אבל כשיש תועלת/הנאה שנובעת מכך (ואני לא מתכוון להנאת ההרג), זה מותר" - משפט (והפוסט כולו) מצטדק ואולי קצת מבוהל. מעידות, התחלקויות כאלה יש בתגובות של הקרנף לא מעט. |
|
||||
|
||||
אז מה אתה אומר... אני מבוהל? |
|
||||
|
||||
לא משוחחים עם הפדופיל אבל זה לא מספיק לא לשוחח איתו - משתדלים שהוא גם לא יהיה בסביבה אלא בבית סוהר. מה שאתה קורא ''נסיונות ההתנגחות'' והשאלה אם זה ''מעלה את רמת הדיון'' או לא - כל זה אולי משנה כשמדובר בבני אדם יצורי אנוש, הדיבורים האלה לא משנים כשמדובר בך, אתה מחוץ לחברה האנושית, אתה בכלל לא במעמד שמעניק לך את הסמכות לנזוף באנשים אחרים, רק בעצמך. |
|
||||
|
||||
להנחתי, התחושה כלפי "סתם גנב" היא שונה. התחושה הטבעית של אנשים רבים כלפי מתעללים למיניהם, בין אם בבני אדם בוגרים או בחיות (התעללות בחיות כנראה פחות מזעזעת), וכן כלפי מי שעושים פשעים מיניים מהתחום הרחב הקרוי פדופיליה, היא תחושת סלידה, גועל ורצון לתפוס מרחק, שהיא חמורה הרבה יותר מאשר התחושה כלפי סתם גנב. אגב, לא קשור ישירות לשאלה שלך אבל קשור מאוד לנושא: עפ"י איזשהו מחקר שנעשה בארה"ב (אא"ט) בקרב אסירים, התברר (זאת כנראה לא היתה מטרת המחקר והממצא היה "משני", כביכול) שלרוצחים רבים יש עבר של התעללות/הריגה (רצח?) בחיות בילדותם ו/בנערותם. אין לי זמן או סבלנות לסרוק, אבל בטח אפשר למצוא על זה חומר. |
|
||||
|
||||
ואחד שמואשם בפדופיליה אבל טרם הורשע? ואנס פשוט? היית משוחח עם קצב? |
|
||||
|
||||
אוף, אין לי כוח לכל זה. את התשובה לשאלה הראשונה אני משער שאתה יודע באופן אינטואיטיבי. ע"מ לחדד את השאלה: לו היית רואה במו עיניך, הרבה לפני עניין ההרשעה (נגיד דרך חור המנעול או באיזושהי צורה אחרת), אדם אונס ילד - ואפילו לא בהכרח בכוח אלא בחיוך, בחביבות ובהצעת ממתק או כסף - היית משוחח איתו על כל הקשקושים שהקרנף משוחח עליהם? ושוב: להנחתי, יש לך תשובה אינטואיטיבית, והיא דומה לזו שלי ושל עוד רבים. לשאלה השניה: אם אתה מוכרח, מסיבות השמורות עמך (עדיין לא ברור לי מה בדיוק אתה רוצה ולמה אתה רוצה את זה), לדעת - התשובה היא לא, אבל לא חשוב מה דווקא אני הייתי עושה, וגם לא כל כך ברור לי אם ההגדרה "אנס פשוט" נכונה לגבי קצב ("אנס פשוט" הוא כנראה אנס שאנס רק פעם אחת ולא "זכה" לפרסום רב). |
|
||||
|
||||
הנקודה שלי שסטטיסטית בין הכותבים באייל יש לפחות אנס אחד, ויתכן מאוד שאני ואתה מדברים איתו. יש גם סיכוי מסוים שאחד מכותבי האייל הוא פדופיל. |
|
||||
|
||||
זה לא קצת מגוחך? אם אתה מדבר עם אנס (ומתייחס אליו כאחד האדם) כי אתה לא יודע שהוא אנס, זה אומר שאתה צריך להתייחס באופן דומה גם אל אנס שאתה יודע שאנס? אני מזדהה עם התחושות של "מישהו" כלפי הקרנף - לא רק בגלל מה שהאחרון עשה שם, אלא אפילו יותר בגלל מה שהוא אומר כאן. ולכן אני לא מתייחס אל התגובות של הקרנף. אני גם חושב ש"מישהו" טועה בזה שהוא משוחח עם הקרנף ומנסה לשכנע אותו שלא צריך לשוחח איתו. קודם כל משום שזה נותן לקרנף מעמד של בנאדם מהשורה. ושנית - ובעיקר - בגלל שזה מעכיר כאן את האווירה. מי שלא מסתפק בהתעלמות מהקרנף יכול להזכיר (מדי פעם - לא כל הזמן!) לאחרים במי המדובר. כל השאר - מיותר. |
|
||||
|
||||
לקחתי לתשומת לב. אגב - כעקרון אני לא משוחח עם הקרנף ואא''ט הגבתי לו רק תגובה אחת, זו שאתה מזכיר את תוכנה. עם זאת, אני אשקול את דבריך וייתכן שאנהג באופן מוחלט לפי עצתך (זה כנראה ידרוש ממני איפוק רב ברגעים מסויימים). |
|
||||
|
||||
לא, לדעתי זה לא. חזקת החפות, מישהו? חירות הדעה והביטוי? |
|
||||
|
||||
חזקת החפות, הביטוי וכו' זה לגמרי לא מגוחך. אבל הטיעון הקודם שלך נשמע כמו "בגלל שאני מדבר עם אנסים שאינני יודע שהם כאלו, אז מותר לי לדבר גם אם אנסים שאני יוסע שהם כאלה". זה לא משכנע. ולגבי חזקת החפות ואלו', בנות כבר ביטלו לי דייטים כשלא היה ספק בחפותי ולא הייתה סלידה מהתבטאויותי. הן סירבו לצאת איתי סתם - כי לא בא להן. אז אני בחרתי לא לשוחח עם האיש הזה. זה בטח לא מחייב אותך. |
|
||||
|
||||
מצאתי משהו על הקשר בין התעללות בחיות בילדות לבין פשיעה בבגרות |
|
||||
|
||||
אבל היה סרטון שהורדת אותו כבר מזמן ובו ראו אותך מדבר עם איזה חברים שלך (אני לא זוכרת מה, הסברת להם משהו. ההקלטה היתה כנראה גרועה) וראו את הכלבה ונדמה לי שגם את החתול, ועד כמה שזכור לי, עשית/ם עם הכלבה משהו שנועד "לחנך" אותה. עכשיו כבר שכחתי את הפרטים הקטנים וגם נרגעתי מתחושת הזעזוע, אבל אז, באותה תקופה, הייתי נורא מזועזעת ואני לא מאלה שאוספים חתולים עזובים, מגדלים אותם וכו'. לדעתי לא משנה מי האיש הספציפי שהעלה את הסרטונים, רואים שהמצולם הוא אתה, אותו בחור שבתמונות. לדעתי המשטרה לא עושה הרבה משום שרוב הזמן (כנראה, זאת רק הנחה פרטית שלי) אתה לא נמצא בארץ. אני לא יודעת עם איזה מדינות בדיוק יש לישראל הסכמי הסגרה, כנראה שעם ליבריה לא. עכשיו, אחרי שכבר סילקת מזמן את הסרטון/ים ואני לא זוכרת פרטים מדויקים, אתה יכול להגיד כמו שאתה נוהג, "את משקרת", אבל יש בטח אנשים ששמרו אצלם את החומר עליך, כולל, להשערתי, דברים שיכולים לשמש הודאות עקיפות אם לא מפורשות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |