|
||||
|
||||
עכשיו אתה מנסה לטעון שבכלל לא התכוונת אלי? אני עובר על התגובות וכך זה נראה: 1. בתגובה 647298 אמרת שתעדיף את המנוון על מי שמסביר את מי צריך להרוג. 2. אני שואל אותך מי כתב לך שצריך להרוג מישהו. "מי". בלי שמות ובלי להצביע על אף אחד. 3. אתה מטיח בי "אל תיתמם" וזורק לי יציאה שמשמעותה: במקום להיות פילוסוף מיוסר שאומר את מי להרוג, לך תתנוון! 4. היות וכיוונת את זה אלי, אני מכחיש שאמרתי להרוג מישהו. 5. אתה מכחיש שאמרת שאני רוצה להרוג. 6. אני מקשר לתגובה שלך. 7. אתה מנסה להפיל את זה עלי בטענת "על ראש הגנב בוער הכובע". פעם הבאה, במקום לנפח ולהגזים, שמור על פרופורציה. בנוסף, מותר להודות בטעות. זה לא יהרוג אותך. |
|
||||
|
||||
לא אמרתי למה התכוונתי, אמרתי מה כתבתי. קוראים לזה היתממות וזה די מעצבן כשעושים לך את זה, לא? אם ממה שכתבתי אתה מבין שאני בעד "המנוון" אז באמת לא הבנת שום דבר. אני לא חושב שהוא מנוון. כל הטרמינולוגיה הזו של "ניוון" למי שפועל לפי מה שמתאים לו במקום לחשוב על האינטרסים של "האנושות" או "דרך הטבע" (כפי שמפורשים על ידי מאן דהוא, כמובן) לא מקובלת עלי ומפחידה אותי, ואני חושב שבהרבה מקרים היא הרסנית. |
|
||||
|
||||
אני מתנצל על הויכוח הקטנוני. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |