|
||||
|
||||
למה לה להאבק שלוש-ארבע שנים בלימודים עיוניים, בסיוע מורים פרטייים וחומרים כימים משני התנהגות? |
|
||||
|
||||
אני בעד שהיא תלמד מקצוע, לא לימודם עיוניים שמטריפים לה את השכל. מה השאלה? |
|
||||
|
||||
רק משום שהיא עשויה ללמוד אח"כ לימודים שמצריכים תעודת בגרות, אבל כן משתלבים עם לקויות הלמידה שלה12. 1 צריך תעודת בגרות כדי להיות מורה-דרך. 2 בבצלאל יש אחוז דיסלקטים גדול מאוד. ואני לא יודעת אם זה נובע מכך שדיסלקטים, מתוך ההתקשות שלהם בלימוד עיוני, המשיכו לפתח גם יכולת הציור שלהם (שרוב הילדים מפסיקים, מתישהו בבית-ספר יסודי), או שמא הדיסלקטים פונים לתואר שמרכיב העיוני שלו זעום למדי. והגם שמאפשרים לאחוז מסויים להתקבל על-תנאי ללא בגרות, יש להשלימה במהלך הלימודים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |