|
||||
|
||||
להיפך. ישראל צריכה להבהיר לארה"ב ולאיחוד האירופי (בשקט, לא בהצהרה פומבית אלא בערוצים דיפלומטיים) שאם תוך 24 שעות התעופה האזרחית לא חוזרת לשגרה, לישראל לא תשאר ברירה ויהיה עליה להפסיק את ירי הרקטות ארוכות הטווח בכל מחיר (ולרמוז שהכוונה היא לכיבוש מלא של רצועת עזה). |
|
||||
|
||||
אי אפשר להילחם בהחלטות טכניות בטיחותיות ע"י איומים כאלה, מלחמה שמחייבת "ניעור" מערכי בירוקרטיה אדירים, ואם כבר כן, אז תקופה של 24 ימים היא תקופה הרבה יותר ריאלית מ 24 שעות. אבל אני מציע לא לאיים אלא לעשות. אז בטוח הטיסות יחזרו, למרות שלשיטתו של אמ נהיה אז "ילדים רעים". מאידך גיסא, כיוון שדובר על הפסקת טיסות ל 24 שעות, אולי הן תחזורנה אוטומטית עד לנפילה הבאה בסביבות נתב"ג. |
|
||||
|
||||
מסתבר שאייפא"ק יכולה גם "לנער" מערך בירוקרטי אדיר כמו הFAA |
|
||||
|
||||
סבורני כי אלמלא אותו פקיד אשר החליט על סגירת הטיסות לישראל, צריכה הייתה ישראל להמציא אותו. בכל מקרה אין זה אלא יאה להודות לו. |
|
||||
|
||||
לא ברור. מה הרווחנו ? |
|
||||
|
||||
אני חושב שזה לא איום מאוד אפקטיבי לטווח הקצר. נגיד שמחר הממשלה מחליטה על כיבוש מלא של רצועת עזה. איך זה ישנה את פעולת צה״ל, נאמר, בחמשת הימים הקרובים? |
|
||||
|
||||
עליית מדרגה לדוגמה - מעבר מוופא לשיפא. נראה לי שהחמאס היה חווה את זה כעליית מדרגה משמעותית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |