|
אני עומד על דעתי בשני הנושאים (הסיבה להפסקת טיסות מאורגנת , החשיבות לכאורה של המנהרות).
לגבי הפסקת טיסות קודמת , לא הפסקה מאורגנת, זו יכולה להיות מסיבות שונות. סיבה אפשרית היא ביטול טיסות של נוסעים שהחליטו שזה לא הזמן לסוע אל ישראל וממנה. גם במבצעים קודמים היו ירידות דרמטיות במספר הבאים והיוצאים לישראל, מי שיכול ורוצה מבטל, מי שיכול ורוצה דוחה.
יש הבדל בין ביטול מאורגן לביטול טיסות פרטני על ידי חברות. בביטול פרטני נוסעים יכולים לשנות את לוח הזמנים ולשנות חברות טיסה מובילות. בביטול מאורגן גם נוסעים שרוצים להגיע לישראל מתקשים לאלתר סידור חילופי.
הבטיחות התעופתית בישראל ירדה בשיעור אפסי לכן זה נימוק שיקרי. הנימוק האמיתי הוא פוליטי (הפעלת לחץ על ישראל). שים לב שסיסי המצרי ניפנף את קרי מהמערבות במשא והמתן לסיום המיבצע. קרי רצה לסבך את העניינים בשיטת הפרד ומשול שאהובה על האמריקאים, סיסי עשה לו בדיקת שיקוף בטחונית כדי לרמוז לו שהוא לא נותן בו אימון.
בינתיים ארקיע מתגברת את לוח הטיסות שלה, מקווה שגם אלעל. מקווה גם שחברות תעופה זרות קטנות יתגברו גם כן את מספר הטיסות.
|
|