|
||||
|
||||
התגובה היא תגובה לתגובה-למאמר, ולא באופן ישיר למאמר. בכל מקרה, יש עיוות בהחלט שדרישות כאלה חוזרות שוב ושוב, וכאשר שאנשים משתמשים בשואה ככלי מיקוח בכל הזדמנות. ובהחלט יש מקום להשוואה מסוימת, להסתכל למקור של הפעולות והצדקות מוסריות. |
|
||||
|
||||
"אנשים משתמשים בשואה ככלי מיקוח בכל הזדמנות"- דוגמאות, בבקשה? (רצוי מ-10 השנים האחרונות, ולא מימי קום המדינה). |
|
||||
|
||||
תסלחי לי אבל אין לי ממש רצון להתחיל לחפור. אם לך לא זכורים מיקרים כאלו (או שסתם לא מודעת לכך שזה קורה) אז נסכם על כך שאנחנו לא מסכימים. אפשר אבל לראות את זה מסביב, בתגובות של אנשים. אם נקצין "אם סבא שלי היה בשואה אז איך זה יכול להיות שאני גזעני (או: אז מגיע לי להיות פה וככה וככה)". |
|
||||
|
||||
אם מישהו אומר שבגלל השואה אנחנו צריכים להיות פה- זה מיקוח, שבגללו צריך להשוות את הנעשה בשטחים למה שקרה בשואה? הממ... "מוזר יותר ויותר, אמר החתול". אבל שיהיה לך חג שמח. |
|
||||
|
||||
הרעיון פה הוא לא השוואהאחד לאחד, ודאישאין זהות. זה גם לא ''..למה שקרה בשואה'' - לא התוצאה,לא הסדר גודל ולא הדרך וכו'. ההתיחסות היא לגבי הצד המוסרי של מי שעומד מאחורי. ובתגובה הראשונה שלי, התיחסתי למה סביר יותר שביקורת כזו תושמע נגד ישראל, שחלק מהביקורת שלה (של ישראל) באה כביכול מעמדה מוסרית נעלה יותר. ולא, לא צריך להקים מחנות השמדה בשביל להכיל מהרוע שהיה שייך גם לנאצים. חג שמח גם לך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |