|
||||
|
||||
ציינתי שאני לא רוצה להכנס לנושא חוזק הראיות, אבל לטעמי, חוזק הראיות לא יכול לשמש טיעון לעונש. אם הראיות לא מספיק חזקות יש לזכות את הנאשם ולא להטיל עליו עונש מופחת. באופן עקרוני, נבחרי הציבור מוציאים לפועל את המדיניות שעבורה הם נבחרו באמצעות הפעלת עובדי הציבור, כלומר העובדים הם שליחי הציבור לא פחות מאשר הנבחרים עצמם. פגיעה בעובדי הציבור היא פגיעה במנגנון הדמוקרטי ואיום עליו לא פחות מאיום על מועמד לראשות עיר לבל יתמודד פן יבולע לו (שלא לדבר על פגיעה פיזית בו). |
|
||||
|
||||
באופן עקרוני אתה צודק, אבל יותר מדי פעמים נתקלתי בחריגות מסמכות של עובדי הציבור עצמם (שוטרים, פקחים, ופקידים) התעללות, פגיעה בזכויות, ותקיפה אלימה. הכרתי פקח שדרך שיגרה היה חוטף סטירת לחי או אגרוף בממוצע פעם בחודש, דרך שיגרה המהל המחוזי היה מזמן אותו וצועק עליו כי ברור היה ששוב הוא ליכלך והציק לאזרחים. ראיתי בבית משפט אדם שנשאל למה היכה את פקיד הביטוח הלאומי וענה שרצה להגיע לבית המשפט כי זו הדרך היחידה שבה יוכל לעבור את מחסום הביורוקרטיה לטעון את טיעוניו. ראיתי אשים מודים באישומים נגדם כדי לקבל עונש מופחת. ובעיקר, ראיתי תקיפה על פקחי עיריה שהשיבה אותם לשפיותם וגרמה לכך שיפסיקו להציק לתוקף. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |