|
||||
|
||||
על אחת כמה וכמה, כשתפעול כל תחנה עולה אלפי שקלים ביום: תרצה לגרום לאנשים לרכוש ממך מכונית ושירות, ולא להרתיע אותם בחוזה דראקוני ומגביל. |
|
||||
|
||||
לבטר פלייס היתה בעיה, כל מכונית שהם מכרו יכלה פוטנציאלית להיות מופעלת כמכונית עם סוללה קבועה. אני לא זוכר בדיוק את כל הפרטים אבל בגדול זה המצב שהם ניסו למנוע. |
|
||||
|
||||
אתה יכול להסביר? |
|
||||
|
||||
יש חברה שנקראת ג'ינרגי שמציעה עמדות הטענה. בעיקרון (בהתעלמות מהחוזה) אדם שיש לו רכב של בטר פלייס יכול להתקין בביתו עמדת טעינה של חברה כזאת ולהסתפק ב100 קילומטר שהוא יכול לסוע בין היציאה לחזרה לביתו. יתכן שאותו אדם אם לא הייתה לו את האפשרות הזאת אז הוא כן היה מתקשר עם בטר פלייס בשביל ההטענה ותחנות ההחלפה. לכן אם הם היו מאפשרים זאת הם היו יכולים לאבד לקוחות פוטנציאלים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |