|
||||
|
||||
דבר חדש. אתה אומר שהביקורת שלך אינה נגד ליבוביץ והגותו אלא נגד הופעותיו של ליבוביץ. אז איך מזה הגעת למסקנה שחוקר רציני לא יתייחס להגות הדתית של ליבוביץ? וזו אמירה כל כך מצחיקה כי כל מי שמצוי בעולם ההגות הדתית יודע שההגות הדתית שלפני ליבוביץ וזו שלאחריה אינה אותו דבר. בקיצור,איך אתה רוצה התייחסות עניינית אם אתה כלל לא מכיר את העניין עצמו? אז תפסיק להתווכח ותתחיל לקרוא. למשל המאמר "מצוות מעשיות" באתר הנ"ל. |
|
||||
|
||||
הביקורת אינה נגד הופעותיו של ליבוביץ. לכל אחד מותר להופיע, ואם אתה רוצה להופיע לא תהיה לי שום בעיה עם זה. הביקורת היא כנגד העניין שאותו הציג בהרצאות האלה ובו ביקש לשכנע את הקהל. כשדברתי על התייחסותו של אותו חוקר דברתי רק על העניין אותו הציג ליבוביץ שוב ושוב בהרצאות האלה. |
|
||||
|
||||
שאלה:אין עורך באתר, או שאין שום סף שצריך לעבור אותו בשביל לפרסם כאן "מאמר"? |
|
||||
|
||||
אולי יש לך איזו הערה לגופו של המאמר? |
|
||||
|
||||
יש לך היי-לייטים של המאמר בוידאו? כי אתה לא חושב שיש צורך שיקראו את המאמר בשביל שידעו מה לומר לשבחו או לגנותו, לא?... |
|
||||
|
||||
אינני מבין מדוע אתה מבקר את לייבוביץ על שהוא המונותאיסט האמיתי: הוא תופס את האלהים כבלתי ניתן לתיאור ומעבר לתפיסת אנוש. לכן האמונה שלו באלהים מתמקדת רק בזה שהמצוות ניתנו על ידו ועליו לעבוד את האלהים על ידי קיום המצוות. אלהים בלתי נתפס ולכן אינו מתקשר עם בני האדם . לכן לייבוביץ אינו מקבל את סיפורי התנ"ך בדבר הקשר בין האדם לאלהים. |
|
||||
|
||||
איך העביר אותו אלוהים בלתי נתפס את המצוות לידיו של ליבוביץ ? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |