|
||||
|
||||
אני רק הערה: המסילה בין באר שבע לדימונה אינה חדשה, פשוט בנו תחנה על קו שקיים מזה עשורים (מוביל למפעלים במישור רותם). רק בנו תחנה חדשה. לא תמצא דימונאים שמתלוננים על כך, פשוט בגלל שמתי-מעט משתמשים בה - התחנה היא פיל לבן - נמצאת על התוואי הישן, מחוץ לעיר (מרחק הליכה של עשרים דקות) ויותר יקרה מאוטובוס או מונית שירות שאוספות אותם מליד הבית. אבל כן, אפשר גם במסילה הזו לראות אפליה אם ממש מתאמצים. |
|
||||
|
||||
אם ממש מתאמצים?! זה נשמע כאילו שחוץ מלתלות שלט "זהירות נמר" עשו כל מה שאפשר שהמסילה לא תהיה שמישה. |
|
||||
|
||||
אתה צודק, לא השקיעו בזה מחשבה וזה מריח כמו פיל לבן שנועד להון פוליטי. אבל אני לא רואה בזה אפליה, סתם חוסר חשיבה ( כי מסילה חסרת תועלת שכזו יש גם בירושלים, אז מה, גם שם זה מטעמי אפליה? לפחות בדימונה זרקו פחות כסף לפח תוך כדי אי המחשבה). |
|
||||
|
||||
אפליה זה לא תיעוב, היא לא חייבת להיות מודעת. העובדה שבמרכז יש רכבות מתפקדות ובדימונה יש (כהגדרתך) פילים לבנים שנועדו להון פוליטי מעידה על אפליה. ולגבי ירושלים התשובה היא כן. |
|
||||
|
||||
תחנות רכבת מחוץ לעיר - זה המצב לגבי חלק ניכר מהתחנות. לא רק בדימונה. והאוטובוסים לא מסונכרנים עם זמני הרכבות. למה האוטובוסים לא מסונכרנים זה ברור, אבל למה זה תוכנן ככה, אין לי מושג. |
|
||||
|
||||
לא מדוייק. התחנה נבנתה כבר ב-1967 והייתה פעילה עד שנת 1979. ב-2005 היא רק שופצה ונפתחה מחדש. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |