|
||||
|
||||
נכון, אבל היום הוא מרוויח, אז למה מוכרים אותו במחיר כאילו הוא מפסיד? וזה עוד כשאין ספק שערכם של נכסים ממשיים של נמל אמורים להיות בכלל בסדר גודל אחר. גם אני רוצה לקנות נכס עם 20% תשואה שערכו גבוהה ממחירו, איפו הממשלה כשצריך אותה?? |
|
||||
|
||||
אם מדובר בכזאת עסקת מציאה, איך הוא נמכר רק ב-100 מליון? הרי מדובר במכרז, למה לא מציע מישהו אחר 150 או 300 מליון ? או שלא מדובר ברווח של 20 מליון שקל, או שהמכרז תפור, או שהוא לא יימכר ב-100 מליון, או שיש תנאים מגבילים רבים במכרז שגורמים לו להיות לא כלכלי במידה שאתם מתארים. |
|
||||
|
||||
היה מכרז. עופר האחרון שנשאר. ____________ מכל הגורמים, אני נוטה להאמין שהמכרז תפור. |
|
||||
|
||||
איך זה שאף אחד לא הציע 150 או 200? |
|
||||
|
||||
ראש ועד העובדים שירת איתי במילואים, כנראה בגללו. |
|
||||
|
||||
אחרי שקראתי קצת, צריך להחזיר את הנמל אחרי 15 או 25 שנה (בתלות בהשקעה נוספת), הנמל תלוי במידה מסויימת בהחלטה ממשלתית שמחייבת ייבואני מכוניות מהמזרח לייבא דרכו. כי עשו שקשוקה, והאוניות בנמל של כיל (מסתבר שיש שני נמלים באילת), יזכו לעדיפות (אין לי מושג מה זה אומר בפועל) על פני האוניות בנמל החדש 16 ימים בחודש. כי הזכיין מחוייב בבטחון תעסוקתי לעובדים, כי הרציף במקום ניזוק וצריך לתקן בהשקעה של 45 מליון ובמשך זמן לא ידוע ועוד... אז המכרז לא מכור, תנאי הסביבה דפוקים ורווי סיכונים, והמדינה נכנעה לכיל ולמשפחת עופר לא בהפרטה הזאת, אלא בשלל מקומות מסביב להפרטה שהשפיעו על שוויה. |
|
||||
|
||||
אגב, מדובר על קניה ל-15 עד 25 (בכפוף לתנאים מסויימים) שנים. |
|
||||
|
||||
אהה וגם שכחתי שדיברו לא מזמן על בניית פסי רכבת מאילת במימון משותף של שלנו ושל הסינים. הרווחיות שלו רק תעלה, אבל ההשקעה עלינו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |