|
||||
|
||||
בגרמניה, ספציפית, יש להבדיל בין רכבות אזוריות (שמסובסדות ע''י המדינות השונות בגרמניה) לבין רכבות לטווח ארוך (שלא מסובסדות ועולות בהתאם, אבל גם משרתות המוני נוסעים מדי יום). יש לציין שמערכת התעריפים בגרמניה מורכבת ויש המון סוגים של חופשי-שנתי וכו'. אין לי את המספרים המדוייקים (אחפש, אם יהיה ביקוש) אבל אחוז ניכר מהנסיעות היומיומיות בגרמניה מבוצעות ברכבת. |
|
||||
|
||||
אגב, לא יודע לגבי ברלין אבל התחבורה הציבורית בהמבורג מעולה לטעמי (וקצת יקרה למי שאין לו כרטיס מקיף כלשהו, אבל לרוב מי שנוסע באופן יומיומי יש). וזה כולל אוטובוסים כל הלילה ובסופי שבוע גם S-Bahn ו U-Bahn כל הלילה (לא עד התחנות האחרונות, אבל האוטובוסים משלימים את התמונה). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |