|
||||
|
||||
היה נדמה לי ששאלתי מדוע לא צצים מו''לים חדשים שיתחרו על הלקוחות הפראיירים האלו. |
|
||||
|
||||
תשובה אפשרית וחלקית: יוקרה אקדמית של כתב עת זה דבר שלוקח בד"כ הרבה שנים לבנות, כך ששוק כתבי העת היוקרתיים הוא למעשה שוק עם חסמי כניסה גבוהים. |
|
||||
|
||||
דווקא cell, של אותה הוצאה מושמצת, הוא הצעיר בחבורה (הוקם ב74, עצמאי מ86, נמכר ב99) מבין הז'ורנלים הבכירים (נייצ'ר מ69, זאת אומרת 1869, סיינס מ1880, NEJM - כמה גילגולים, הראשון ב1812, הנוכחי התחיל ב1928). |
|
||||
|
||||
לו היה impact factor גם לאנשים, זה היה מאפשר לגייס חברי מערכת עם IF אישי גבוה ולהקים מאפס ז'ורנל חדש שפוטנציאל הציטוט שלו מדיד. נדמה לי שכבר נעשו עבודות תיאורטיות בכיוון של IF אישי: |
|
||||
|
||||
מילא עבור כתבי העת הכלליים יותר, אבל עבור קהילה שמונה כמה (עשרות?) אלפי חוקרים במקרה הטוב עם קישור פנימי גבוה כ"כ מסובך לזהות ולגייס קבוצת אנשים אנשים מתאימה גם ללא המדדים האמורים? אני מניח שכל חוקר יכול למנות בקלות רשימה של חמישה עד עשרה חוקרים מובילים בתחום. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |