בתשובה לימני מתוסכל, 23/08/11 13:32
הקיבעון חוגג. 579794
ה''ושלום ליהודים'' נוטף המתיקות וגלגול העיניים לאחר כל דברי הבלע המלאים עוינות רדודה, רק מעמיק את תחושת הדחיה שאתה ודומיך שהופיעו פתאם באייל מעוררים. מתק שפתיים לאחר שטף מררה, נו באמת.
כה חבל שאין כאן היום יד עורכת ולראשונה זה שנים אני מגלה אדישות לאפשרות סגירתו של האייל.
הצלחתם לדרדר את הדיון, את המקום בו לא הספיק פעם לכעוס על (דברי) מישהו אלא נאלצת להסבר, להדגים, לנמק את כעסך ולהתבטא כבר-דיון תרבותי ולא סתם לשפוך עוינות כפי שאתה ודומיך עושים.
אם זו ''הצלחה'' בעינך, צר לי עליך. וממש אינך ''אחי'', יהודי או לא יהודי. ד''ש לרדידות.
הקפאון הורג. 579810
מדיניות מחיקת התגובות של המערכת היא מיסודות האתר.
הקיבעון חוגג. 579816
''עוינות רדודה'' - מסתבר שאפילו העויינות שלנו, ה''ימין'', נחותה מזו של הסמול. וואללה.
אה, וה''שלום ליהודים'' מכוון אליהם בלבד, יקירתי.
הקיבעון חוגג. 579820
מדיניות העריכה באייל (להבדיל מכמה אתרים אחרים, כולל אחד שהתפצל מהאייל עקב מחלוקות טעם וריח) לא עסקה מעולם במחיקת תגובות או בסירוב למאמרים עפ"י התוכן, אפילו אם הוא מרגיז - אלא רק עקב מילים גסות, עלבונות, פרסומות ודברים בלתי חוקיים. דוגמה טובה למדיניות זו, דווקא מתחום המאמרים ולא מקרב התגובות: דיון 379, שפרסומו עורר על דובי כעס רב, אבל כמאמר (כפי שדובי הסביר), הוא עמד בכל הקריטריונים, מלבד העובדה שתוכנו, הדעות שהובעו בו, היו מקוממים. עפ"י העקרונות האלה, ועם כל הצער - תגובתו של המתוסכל, משופעת ב"עוינות רדודה", מכוערת ומעוררת סלידה ככל שתהיה - גם היא עומדת בקריטריונים, וגם בזמנים שבהם היתה "יד עורכת" - היתה תגובה כזו עומדת על כנה ולא היתה מסולקת מן המסך.

(אגב, אישית, אני רואה אצל המתוסכל עוינות רבה, חלקה גלויה וחלקה מוסוית כ"אהבת ישראל" וכיו"ב, אבל רדידות? - לא דווקא ולא תמיד. להיפך - לעיתים קרובות הוא מנומק לא רע, לפעמים עד כדי קושי לנהל עימו ויכוח.
עוד משהו קטן: לו עקרונות המחיקה היו מחייבים סילוק כל התגובות שבהן "עוינות רדודה", כבר מזמן לא היה נשאר אייל...)
הקיבעון חוגג. 579939
לגבי הערת האגב שלך:
מהדיונים שאני קראתי, אני מתקשה לזכור מקרים בהם הוא "מנומק לא רע, לפעמים עד כדי קושי לנהל עימו ויכוח."

דווקא תגובה 579690 טיפוסית למה שנחרט בזכרוני. במיוחד הסיומת:
"עבורך ועבור דומיך, שאלת קיומה של מדינת ישראל הינה שאלה אקדמית או שאלה מעניינת." אינו מתבסס על דבר, חוץ מסטראוטיפ דלוח ו-רדוד.
הגדרתו למיהו יהודי מהווה חריגה תאולוגית קיצונית, וניתן לומר שבאמצעותה הוא למעשה מפריד את *עצמו* מהעדה.

להבנתי, לא מדובר בקושי אינטלקטואלי לענות לו, אלא בחוסר חשק הנובע משילוב של מנה גדושה של עוינות מצד אחד והעדר טיעונים מעניינים מצד שני.
הקיבעון חוגג. 579830
Like +1
כבר חשבתי שאני היחיד.
הקיבעון חוגג. 580005
אתה מרבה להתלונן על רמתם הירודה של מגיבים רבים, ובצדק, אבל האמת היא שלמיטב זכרוני הסובייקטיבי אתה לא נאה מקיים בעצמך, אלא בעיקר מצדיק את הניק שבחרת.
הקיבעון חוגג. 580012
אם תדבוק בכינוייך הגנרי ולא תתחבא ייתכן כי דבריך יקבלו מעט יותר תוקף.
לא זכור לי שקבלתי על רמתם ה״אינטלקטואלית/אקדמית״ מחק את המיותר של ברי הפלוגתא; תלונתי התמקדה בעיקר בעניינים עליהם חרוט שם הקוד ״תרבות דיון״- התלהמות/אד הומינום/איומים לא מסווים והשמצות גם כאן אתה רשאי למחוק את המיותר.
ובכדי לרענן זכרונו של מי שצלח פסקה כה מיותרת זו אשמח אם תביא קצת דוגמאות תחת הכותרת ״לא נאה ולא מקיים״ (כמדומני, לא הגבתי למעלה מארבעה חודשים, פרט להתנצחות המיותרת עם יהודה איש אייל) לפני כן חטאתי במספר תגובות מצומצם ביותר ועוד קודם לכן החלפתי את ניקי הדי מפורסם לאחר תקופה של כמעט ארבע שנים ללא כל פעילות.
תמשיך לכנות אותי טרול, כך עדיף לשנינו.
הקיבעון חוגג. 580131
אני דווקא לא חושב שאתה טרול, נראה לי שאתה מגיב מתוך תסכול מובן. אבל כשאתה מתלונן על תרבות הדיון, אתה נוטה לעשות זאת בצורה שרק מצטרפת לדרדור תרבות הדיון. תגובה 579503 היתה מועילה למשהו? ותגובה 578662, תגובה 577390, ותגובה 578572?
את אלו מצאתי כמובן סתם ברפרוף על תוצאות חיפוש, אבל אני זוכר איך בזמן אמת התאכזבתי ממך בתגובה 578587, שבה ספק-טענת משהו, וכשטווידלדי ניסה לאתגר אותך ברחת לבדיחות. נכון שהנושא הוא לעוס מאוד, אבל אתה בחרת להיכנס אליו.
הקיבעון חוגג. 580270
״בזמן אמת התאכזבתי ממך״ - ברשותך אחרוט ציון דרך זה בCV שלי.
״ניסה לאתגר אותך״ - טוב, אני חוזר בי אם לדידך כך נראה ״אתגר״
״ברחת לבדיחות״ - אני מניח שחוש הומור הוא עניין של טעם אישי. אישית, האתר לא העלה ולו בדל חיוך על לחיי בחודשים האחרונים. הוא הפך לפולניה קפוצת ישבן. כזאת אחת יש לי בבית.

תהנו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים