|
||||
|
||||
לפי מה ששמעתי, הקרונות ברכבת המצרית היו עשויים עץ. אני מקווה שקרונות רכבת ישראל עשויים מחומרים דליקים פחות, ומי יודע - אולי אף מצויידים במערכות כיבוי-אש אוטימטיות (''ספרינקלרים''). |
|
||||
|
||||
נסעתי ברכבת ביום רביעי. היה שם תמהוני עם מטף אדום גדול, שהגיע צפונה לבנימינה ברכבת הפרברית, וחזר באותה רכבת דרומה. לא יודע איפה ואם הוא ירד - השתדלתי לבחור קרון אחר. אז עכשיו כשאתה אומר את זה, אני חושב שאולי הוא הספרינקלר. נוסע הלוך ושוב ברכבת, בעקבות התראות/התרעות (?) חמות. מה שכן, אני הייתי בוחר מישהו מגולח לעשות את זה, רק כדי שלא יחשבו שהוא מחבל שמתכנן לעשות פיגוע המוני באמצעות מטף אדום גדול. |
|
||||
|
||||
קרונות הנוסעים ברכבת ישראל אינם עשויים עץ, וכאמור - הם מצוידים במטפי-כיבוי. למיטב ידיעתי אין מתזים (ספרינקלרים), אולם מפעם לפעם מערכת מיזוג-האוויר במערכי ה- IC/3 מטפטפת מים צוננים על ראשי הנוסעים. |
|
||||
|
||||
התמונות ממצרים הזכירו לי את הקרונות הישנים והחורקים שעדיין מופעלים בקביעות ברכבת המהירה ת"א-חיפה. נראה לי שהם מעץ. בקרונות החדשים יש שטיחים סינטתיים אשר הינם *לעניות דעתי* דליקים במיוחד ופולטים גזים רעילים ביותר בהידלקם. אלא אם הג'יפה והמוחטות כבר יצרו מעטה חסין-אש. (ועכשיו אם יהיה פיגוע ברכבת ואנשים יחנקו למוות מהשטיחים המחורבנים האלה, זו תהיה סיבה מצוינת להרגיש רע עם עצמי.) (בחזוני חוליית מחבלים מסתננת לרכבת ישראל במסווה של החירשים שמסתובבים בקרונות ומנסים למכור חמסות. המחבלים מוכרים חמסות פסולות ומביאים קללה גדולה על עםישראל. כמה טוב שאפ'חד כבר לא קונה את השמעט'ס הזה) (אני הולך ללמוד, סליחה) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |