|
||||
|
||||
איך אתה מגדיר את רצועת עזה כיום? |
|
||||
|
||||
אני לא חושב שיש תקדים עולמי לישות כמו רצועת עזה. איך זה מתקשר לתגובה שלי? |
|
||||
|
||||
יש תקדימים רק שהם לא מתפרסמים. אני מניח לדוגמא שאזורים מסויימים באפגניסטן לא נישלטים על ידי שום ממשל מרכזי אלא על ידי שבטים מקומים (או ישות דומה). |
|
||||
|
||||
אתה מסכים שרצועת עזה מהווה מדינה דה פקטו? |
|
||||
|
||||
כן. (אמנם מדינה עם מגבלות, אבל כן). |
|
||||
|
||||
אם כך, אז כבר הגענו למצב של "שתי מדינות לשני עמים" (מה שנשאר זה רק מחלוקת טריטוריאלית בין ישראל ורצועת עזה/חמאסטן/פלשתין או איך שהם רוצים לקרוא לעצמם, על שטחי יו"ש, שבעקבותיה מעשים לוחמתיים בין הצדדים, כמו ירי גראדים מצדם והסגר ימי מצידנו). חלק אחד של חילופי אוכלוסין כבר ביצענו (ההתנתקות) עכשיו הגיע הזמן לבצע את החלק השני. ולשאוף לכך שמעמד הערבים כאן יהיה תיירים/בעלי אישור עבודה/סטודנטים זרים, ולפחות שיתנהגו כאורחים בישראל. |
|
||||
|
||||
אתה רשאי לשאוף להסכם חילופי אוכלוסין. אתה רשאי גם לנסות לקדם חוקי שלילת אזרחות ממיעוטים מסוימים (וסביר שתכשל). אבל כל זמן שההסכם לא נחתם והחוקים לא חוקקו, ערביי ישראל הם אזרחים בדיוק כמוך וכמוני. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |