|
||||
|
||||
לא מכירה את "אותו מתכנת", אבל אני עברתי לתל אביב2 כי זה המקום היחיד שבו מצאתי עבודה בתחום שלי. למעשה, למעט שני ראיונות עבודה בנגב ומספר נאה של ראיונות בירושלים1, כל המשרדים שפנו אלי היו תל אביבים. ואני מתכוונת לתל אביב העיר, לא גוש דן. למען הסר ספק - חיפשתי עבודה בכל הארץ. לא סיננתי לפי מיקום גיאוגרפי. 1 כולם למעט אחד במגזר הציבורי. 2 מרחק שעתיים ומשהו נסיעה בתחב"צ מההורים. |
|
||||
|
||||
אני נוסע כמעט כל יום לעבודה באופניים, מהלך 25 ק"מ. פחות משעה הלוך, וכשעה חזור בשילוב אוטובוס (עליה תמיד קשה מירידה). אז כן, אני מודע לכך ש*לא כולם* יכולים, אבל אם כל הכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש-דן-ולגור-בתל-אביב-גופא, גם כן לא נגיע רחוק. |
|
||||
|
||||
אסור שהכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש דן, עם זה אני מסכימה לחלוטין. אבל יש כאן מעגל שקשה להתעלם ממנו. הרי איך התחלנו? אני רוצה לגור בתל אביב, אבל זה יקר -> תעברי לפריפריה -> אין שם עבודה -> אז גורי בפריפריה וסעי כל יום למרכז -> אבל אין תחבורה ציבורית סבירה1 -> אז קני אוטו -> כשמצרפים את עלויות הרכב לעלות המגורים בפריפריה זה נהיה יקר2 כמו מגורים בתל אביב אם לא יותר -> אז תעברי לתל אביב. 1 ואין בכלל תחבורה ציבורית יום וחצי בשבוע. 2 שלא לדבר על איכות החיים. אם אני מבלה 11 שעות ביום במשרד, אני לא רוצה להוסיף עליהם עוד שעה וחצי בדרכים. |
|
||||
|
||||
כל הכבוד לך, כן ירבו כמותך. האופניים מתקפלים? |
|
||||
|
||||
כן. אופני הרים מתקפלים. גלגלים סטנדרטיים 26 אינץ', ועדיין אפשר להעלות אותם לרכבת (עם כיסוי. באוטובוסים בין עירוניים אפשר להעלות גם אופניים רגילים ללא תשלום, בתנאי שיש מקום בתא המטען). |
|
||||
|
||||
אני שמחה לשמוע. בזמנו אופניים בתא המטען היו עולים חצי כרטיס. |
|
||||
|
||||
שונה לפני כשנה ומשהו, למרבה השמחה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |