|
||||
|
||||
לא יודעת אם יצא לך לקרוא את התגובות לפוסט שקישרתי אליו קודם, אבל באחת התגובות1 כותבת שרון: "אתמול משום מה הייתי צריכה, אחרי העבודה, להגיע למקום שחייב רכבת. בדיקה מסיבית העלתה את הנתון המבדר הבא: האוטובוס שמגיע פעם בשעה אל תחנת הרכבת של גני אביב בלוד (שמשום מה כה אוהבים לציין את קיומה בדיונים על לוד), תוזמן כך שינחת בה תמיד כחמש דקות אחרי שהרכבת (שמגיעה גם היא פעם בשעה) כבר יצאה את התחנה. לקחתי מונית." |
|
||||
|
||||
זה ברור ונובע ישירות מהגישה של משרד התחבורה. קווי האוטובוס הפנימיים בלוד מופעלים על ידי חברת ויאוליה שגם מפעילה את הקווים בין לוד ובין תל אביב ומתחרה ברכבת. אם ויאוליה תספק שירות טוב לרכבת היא תתמוך במתחרה שלה על חשבונה, ולכן אין לה שום סיבה לעשות כך. משרד התחבורה קבע בתנאי הרשיון שהחברה חייבת לספק קו אוטובוס לתחנת הרכבת פעם בשעה. הוא לא טרח לקבוע שצריך להיות תאום בינו ובין הרכבת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |