|
||||
|
||||
לא ממש קשור, אבל אם אנחנו כבר כאן, אז אני רק שאלה: למה בכל פעם שמתגלית תקלה בכן הנסע של מטוס, המטוס חוזר לנקודת המוצא שלו, ושם מבצע נחיתת חרום? הרי כן הנסע אינו נחוץ במהלך השיוט, אלא לנחיתה בלבד. אז למה שהמטוס לא יעשה את דרכו לנמל היעד, ויבצע שם את נחית החרום אשר בכל מקרה עליו לבצע? |
|
||||
|
||||
הקברניט אמר שעם גלגלים למטה הגרר שנוסף למטוס הוא כה עצום שהוא ממילא הוא לא היה מגיע לניוארק. |
|
||||
|
||||
יכול להיות שזה גם עניין של ניהול סיכונים. לך תדע אם התקלה מקורה בכן בלבד, או במערכות נוספות במטוס, וזה לא ממש משהו שרוצים לגלות מעל האוקיינוס רחוק מכל נמל תעופה. מצד שני יש סיכוי מצויין שאני מברברת שטויות, בהתחשב בכך שרוב ה"ידע" שלי על תקלות טיסה מגיע מהסדרה הדוקומנטרית "Mayday- air crash investigations" :-) |
|
||||
|
||||
אני לא בטוח שזה ככה. זכורים לי מקרים שמטוסים של אל-על נחתו בנתב''ג כשהם עם כן נסע פגום אחרי שהמריאו ממקום אחר. הניחוש שלי - מעדיפים לנחות בנמל הבית, מקום שבו הוצאות התיקון נמוכות יותר. |
|
||||
|
||||
הניחוש נשמע הגיוני, אבל אני זוכר טיסה של קונטיננטל לפני כעשר שנים מנתב''ג לניוארק שהתגלתה בה תקלה אחרי ההמראה, ושהסתובבה ונחתה בחזרה בארץ (זוג חברים שלי היו על המטוס). |
|
||||
|
||||
מסתבר שגילו שבר גדול במטוס: לך תדע איך המטוס היה עומד בלחצים של הטיסה המקורית שתוכננה... |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |