|
||||
|
||||
אתה צודק. ההוצאות על תחזוקה הן כ 5 מיליארד בשנה, וההכנסות טיפה יוץר מ 12 מיליארד. אבל באופן כללי אני עומד מאחורי הטיעון שלי - נהג המכונית (למרות שהוא משלם, והרבה) בסופו של דבר מסובסד על ידי המדינה. |
|
||||
|
||||
התשתיות שמשמשות את הנהגים הפרטיים משמשות גם את רוב התחבורה הציבורית, את הובלת הסחורות ושאר השימושים המסחריים וכמובן את הצבא. לכן אני חושב שאתה טועה, חלק ניכר מההוצאה על התשתית היא הוצאה מתחייבת גם ללא קיום תחבורה פרטית, התוספת יותר ממכוסה ע''י המיסים על הדלק והרכב (גם מבלי להכניס בחשבון גורמים כמו עליה בפרודוקטיביות ובהוצאה הפרטית, שבתורם תורמים להכנסות המדינה). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |