|
||||
|
||||
אם ל 45% מתושבי העיר יש כבר אופניים אז בשביל מי נועד הפרוייקט המטומטם הזה? בשביל העוורים והפסחים שאין להם אופניים? או אולי בשביל בעלי האופניים שחוששים שיגנבו להם את האופניים, ולכן משאירים אותם בבית? הנתונים של העיריה כנראה "מסובסדים", בדיוק כמו היוזמה המגניבה. ככה זה כשהתושבים משלמים מיסים גבוהים מדי והפוליטיקאים צריכים לשבור את הראש איך לבזבז את הכסף לטובת תעלולי יחסי ציבור אופנתיים. לאף אחד לא איכפת בכלל שתחבורה באופניים אינה תואמת לא להליכה ברגל ולא לתחבורה מוטורית. היכן יהיו המסלולים המיוחדים? לא צפוף מספיק גם כך? |
|
||||
|
||||
המכוניות שמסתובבות בעיר לא שייכות *רק* לתושבי תל אביב, אתה יודע. למעשה, תחושת הבטן שלי אומרת שהרבה מתושבי תל אביב לא מחזיקים מכונית, כי אם אתה עובד/לומד/חי בעיר (ולא צריך ליומם עבור המטרות האלה) מכונית צמודה הרבה פחות הכרחית מאשר אם אתה גר באחת מערי הלווין או הפריפריה. |
|
||||
|
||||
אז מה? העיר נותנת שירותים לפריפריה שלה, ועל כך גם חלק גדול מההצדקה הכלכלית לקיומה. אני יודע שאפילו בניו יורק לכמחצית האוכלוסיה יש רכב פרטי. מי שרוצה שיסע ברכב פרטי, ומי שלא, בתחבורה ציבורית. כל אדם רשאי להחליט מה עדיף לו. את רוצה לקבוע לשכנים שהם לא ממש צריכים רכב פרטי? |
|
||||
|
||||
הייתי עונה אם רק הייתי מבינה איך זה קשור למה שטענתי. |
|
||||
|
||||
תראי, גם אני לא הבנתי כל כך איך מה שאת טענת קשור למה שאני טענתי לפניך. חבל שאת לא יכולה לדעת שאני ממש מתגלגל מצחוק עכשיו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |