|
||||
|
||||
אצלי אחרי תשעה חודשים של תשעים אחוז טבעונות (תגובה 555770), זה ההפך: אני יודע היטב את טעמו של בשר טוב, ולכן גם מזהה היטב את טעמו של בשר לא משהו, וכשיוצא לי לאכול כזה במסעדה, אני קצת רוגז - בשביל זה הרגתם את העגל? וגם, להבדיל, בשביל זה בזבזתי את הפעם בשבועיים שאני מרשה לעצמי? עם שוקולד זה גם קיים, אבל מתון בהרבה, כי מוסרית וכמותית מוטל הרבה פחות על הכף1 - וסיפוק הפיינשמקר מתגובתי הקודמת די מפצה. עם בשר הסיפוק הזה גם קיים ומפצה, אבל רק חלקית. 1 הא הא. משחק המילים לא היה מכוון, אבל התקבל בברכה כשמצאתי את הביטוי בחיפוש אחרי תרגום ל- the stakes are lower. |
|
||||
|
||||
זה כי אתה רק 90%, ולכן טועם מדי פעם בשר, ולכן זוכר את טעמו. הנה איך זה עובד אצלי: -"רגע, זה בשר? תטעם רגע, נראה לי שהכניסו לזה בשר!" -"תרגעי, זה גזר!". |
|
||||
|
||||
D-: וגם - תשעה חודשים זה לא מספיק זמן. דרושות שנים רבות כדי להיפטר מהתכנות הגופני ולייצר את הגועל נפש האוטומטי. אני עוד לא לגמרי שם ויש דברים שמגעילים אותי יותר ופחות. אינני יודעת למה אבל הרתיעה הכי מופנמת אצלי היא מביצים. אולי בגלל הצורה הברורה של הדבר ואולי בגלל שפעם מישהו כתב שביצה היא הווסת של התרנגולת. במקום שני במהירות התגובה נמצאת חמאה, החומר המזוקק השמנוני שנשאב משדיה של פרה. המילים "עגל" או "טלה" יוצרים אצלי אסוציאציה מיידית ואני רואה אותם מול עיניי. למרות זה לפעמים פתאום צץ בי חשק לשקשוקה, אבל הוא נשכח מיד. |
|
||||
|
||||
אם ביצה היא הווסת של התרנגולת, אז העגבניה (הפרי שאוכלים) היא הרחם של העגבניה (הצמח) וגרעני החמניה הם השפיך של החמניה. |
|
||||
|
||||
שלא נדבר על זה שהביצה יוצאת מתוך התרנגולת דרך "פתח הביב": אותו מעבר אחיד אצל העופות שמשמש גם לעשיית צרכים. אבל ביננו, הקושי האמיתי בטבעונות הוא לא הווויתור על מאכלים אהובים אלא הקושי החברתי. |
|
||||
|
||||
התכוונת לומר שמוטל הרבה פחות על הסכין :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |