|
||||
|
||||
כן, יש תשובות שעוברות מסמסטר לסמסטר. לעיתים רחוקות קורה מקרה כמו שתיארת. הרבה יותר סביר שיש טעות בשיעורי בית שהמורה הכין בעצמו, רק משום שהושקעו בהם פחות זמן. אבל אילו מקרי קצה - אי אפשר להתכחש לעובדה שלרוב המערכים המוכנים פשוט טובים יותר. |
|
||||
|
||||
אני לא נגד מערכי שיעור מוכנים והעברה של מערכים בין מורים, אני כמו מורים רבים אחרים עושים את זה, וגם ציינתי למעלה שלכל מקצוע יש אתר שמרכז חומרים למורים. לדעתי ניתן להפחית את הצדדים השליליים של עבודה לפי מערכים מוכנים של שיעורים שלמים אם יהיה בנק של חלקי שיעור (modules) שהמורה יכול להרכיב מהם שיעור בעצמו. כך הוא יכול להתאים את הרמה של השיעור לכיתה ותוך כדי כך גם להתכונן לשיעור. זה גם יפחית במידה מסויימת את העברת שעורי הבית משנה לשנה. |
|
||||
|
||||
כאשר אני למדתי בטכניון, חלק ממעבדות הסטודנטים היו מתוחזקות (או אף מתוכננות) כה גרוע, שלא ניתן היה כלל להגיע למטרה בביצוע הניסויים. זכור לי במיוחד ניסוי במחליף חום שבו קריאת הטמפרטורה הייתה פחות רגישה מהפרש הטמפרטורות הצפוי על פי חישוב, מה שגרם לתוצאות אקראיות בניסוי. שמעתי שמאז המצב השתפר. אני מקווה שהשמועות נכונות. היו גם מעבדות טובות, כמו כימיה אנליטית שבה הציון ניתן על פי ההצלחה באנליזה - וניתן היה להצליח. למרות שהציוד היה מיושן, הוא היה מתאים למטרה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |