|
||||
|
||||
גם, אבל למשל, בכיתות נמוכות מקובל שהמורה נותן עבודה בכיתה ואז ניגש למתקשים. זאת שיטה גרועה מאוד לדעתי כאשר יש בעיות משמעת. |
|
||||
|
||||
לענ''ד, בעיות משמעת הן בעיה בכל שיטת לימוד. אם פתרת את בעיות המשמעת, כבר פתרת חצי מבעיה. |
|
||||
|
||||
לתת עבודה בכיתה זו שיטה טובה *נגד* בעיות משמעת. |
|
||||
|
||||
אני לא מסכים. כשהמורה עסוק עם תלמיד מתקשה אחד, שאר הכיתה חוגגת. אני לא מדבר על השיטה של "פיתרו את עמודים 40-43 בחוברת ותגישו לי בסוף השעור". זאת באמת מעולה לפיתרון בעיות משמעת וזוועתית מכל בחינה (חה!) אחרת. |
|
||||
|
||||
אה, או קיי. דווקא על זה בדיוק דיברתי... |
|
||||
|
||||
שיטת הלימוד אצלי בתיכון, ב-5 יח"ל מתמטיקה. המורה כותב תרגיל על הלוח. כולם פותרים. בסוף המורה כותב את הפתרון. "מי הצליח?" אחד (תמיד אותו אחד) מרים את היד. "טוב, נעבור הלאה". __________ כך סיפרו לי אלה שלמדו 5 יח"ל. אני למדתי ב-3. |
|
||||
|
||||
התכוונתי לקשר לזה תגובה 532958 אבל אז ראיתי שכל הפתיל החל מתגובה 532900 עוסק בהוראת המתמטיקה וברון אהרוני. מצער לראות שגם לא זכרתי את הדיון ההוא וגם לא הייתי מקורי במיוחד בדיון הזה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |