|
||||
|
||||
אגב, אם מסתכלים טוב רואים שגם עליו שפכו מהחומר ההוא אך לא בכמויות כמו אילנה גור. נראה שבלי זה אי אפשר. ורק לשם ההשראה בעניין פסלי אישים, פסלו של הפסנתרן הארמני בבחניאן בעיר ירוואן. מקרוב http://en.wikipedia.org/wiki/File:Arno_Babajanian_Ye... מרחוק קלוז אפ איי לאאאב איט. |
|
||||
|
||||
הפסל מוצלח אבל לא יפה. קל גם לתאר מה מוצלח בו, הוא מרשים ומלא הבעה. לדוגמא כשמזריקים בוטוקס ניתן להביע פחות רגשות אבל אנשים עושים את זה כדי להתייפות. את רוצה להגדיר מלא הבעה כיפה? בבקשה! אבל תצטרכי למצוא מילה לסיבה שבגינה מזריקים בוטוקס. |
|
||||
|
||||
אינקו ילדי הקט והטפשון, הדבר הזה שזע בך למראה הפסל הוא התגובה ליופי. מלאכת המחשבת, כשרון המלאכה, הקווים, הטקסטורה, הדייקנות, הקריקטוריזציה, העוצמה, עוררו בך, אם לצטט מתנחבל אחר כאן: "רגש, יופי בעיני המתבונן, התפעמות נוכח הצגת המציאות היחסית של היצירה באמצעות אמצעי מתווך, העצמה, הידור, הנאה מהתוצר, הנעה לפעולה, זיע מוחי חיובי". |
|
||||
|
||||
תיקון: צריך להיות "התנועה" במקום "העוצמה" |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |