![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני מציע שנפסיק כאן לפני שהמערכת תתעצבן עלינו. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כָּל-הַבֵּן הַיִּלּוֹד, הַיְאֹרָה תַּשְׁלִיכֻהוּ, וְכָל-הַבַּת, תְּחַיּוּן. עתיד במקום ציווי איננו ב"רגיסטר" נמוך ובטח שאינו שגיאה, הוא מופיע אפילו בתנ"ך ומותר להשתמש בו בכל מקום שלא מתאימה לנו צורת הציווי המעומלנת. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
פרעה? זאת האינסטנציה שלך לעברית תקינה? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
:-) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אתה באמת חושב שהוא לא עבר עריכה לפני שנכנס לתנ"ך? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"אז בתנ"ך יש את צורות הפועל שאנו מכירים בעבר ועתיד, אך הן למעשה מסמנות דברים שונים – אספקט מושלם (כן כן, זה הפרפקט משיעורי אנגלית) ואספקט המשכי (כן כן, זה כל השאר)." |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
או שהן מסמנות מודאליות (השארתי תגובה בדגש עם טיפה יותר פרטים), כלומר פעולה שמובעת לגביה מידה של אפשריות או של הכרחיות. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |