|
||||
|
||||
ירדן שלום, ראינו את פנייתך והיא חשובה לנו מאוד. כדי שנוכל לבחון אותה במהירות נודה באם תעביר פרטים לזיהוי ואפשרות ליצירת קשר לכתובת: Tlunot@netvision.net.il תודה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן |
|
||||
|
||||
Ohh my god
It can't be true |
|
||||
|
||||
אין לי מושג, אבל נציגי התלונות עם התיקון האוטומטי של ה־T לגדולה מופיעים בכמה מקומות אחרים: שאלתי עכשיו את אחד מהמתלוננים הנ"ל, והוא אמר שהם אכן חזרו אליו בדואר, אך מעבר לכך לא היה טיפול רציני בתלונה. לכן אני מניח שאכן מדובר על נציגי נטוויז'ן. יכול להיות שגם בעלי כוונות טובות. אך לא ברור לי אם זה מה שיעזור ללקוח המתלונן. |
|
||||
|
||||
כתבתי, לא חזרו אלי. (יש לציין, עם זאת, שאיני בטוח שהתגובה לעיל היא באמת מטעם נטוייז'ן, ושהכתובת אמיתית.) |
|
||||
|
||||
הפניה הזאת מופיעה לא מעט פעמים בבלוגים, פורומים וכד', כך שכפי הנראה היא לא מזויפת. העובדה שהמכתב שלך לא חזר עם הודעה שהכתובת אינה קימת מלמדת שאכן יש כתובת כזאת, והעובדה שלא קיבלת תשובה, אפילו לא אישור שמכתבך הגיע בלה-בלה-בלה מלמדת שנטויז'ן מבינים שכדאי יותר להשקיע בהודעות פומביות שיוצרות רושם טוב ("ירדן היקר, תלונתך מדירה שינה מעינינו ואנחנו נצא מעורנו כדי לפתור את הבעיה במהירות לשביעות רצונך המלאה ואף למעלה מזה, כי כאלה אנחנו. אנחנו פשוט לא מסוגלים להתנהג אחרת.") מאשר במערכת שבאמת מטפלת בתלונות. מה עוד חדש? |
|
||||
|
||||
מה הציפייה שלהם פה? הרי אם כבר טרחתי לכתוב באיזה פורום את התלונה הראשונה, סיכוי עצום שאכתוב שהם לא חזרו אלי, והם יצאו עוד יותר גרוע. |
|
||||
|
||||
זה מוזר גם לאור העובדה שחברות משקיעות פי שנים או שלושה (?) בשימור לקוחות מאשר בגיוס לקוחות חדשים. |
|
||||
|
||||
לא יודע. אולי הם מניחים שרוב המתלוננים יתעייפו ויעזבו אותם בשקט. |
|
||||
|
||||
אני מניח שעל כל ירדן שטורח וחוזר ומעדכן את הפורום בו כתב את ה rant, יש כמה-וכמה שלא טורחים לשוב ולבדוק כמה נטוויז'ן דואגת להם. |
|
||||
|
||||
(שיניתי את הכותרת כדי בכל זאת להציק לגוגל שיציק להם.) שוב, בהינתן שטרחתי וכתבתי משהו כמו תגובה 554965, ברור שקטן עלי לכתוב משהו כמו תגובה 557373. די ברור גם שהמוטיבציה שלי לכתוב את התגובה השנייה גדולה יותר מאשר לכתוב את התגובה הראשונה, אם מניחים שאני מניח שאנשים עוקבים אחרי הפורום כאן. תשאל, מה ההשערה שלי? סתם רשלנות. יכול להיות שלא חוזרים אלי כי זה הלך לאיבוד מפקידה לפקידה, אבל זה שלא חוזרים אלי זה בעצם די הגיוני, שהרי ספק אם ייצא מזה משהו טוב למישהו. כאמור הנזק להם מאי-חזרה יותר חמור מאשר לפני כתיבת תגובה 555008, אבל מי יודע מה יקרה אם יחזרו אלי, זה עלול להידרדר עוד יותר. יותר נראה לי רשלנות שהם בכלל כתבו את תגובה 555008. אולי יוסי הזוטר בשירות לקוחות כתב את זה וסיגלית הבכירה החליטה שלא כדאי לחזור אלי. ואם כך, אז או שיוסי פעל בניגוד להנחיות, או שההנחיות רשלניות. |
|
||||
|
||||
מהאפשרויות שהצגת אני בוחר ג. ההנחיות רשלניות. לצערי הייתי בקשר עם אנשי שירות של הוט ופרטנר בחדשים האחרונים והם מחויבים לפרוטוקול מסוים (אני לא יודע אם זה עם פרומפטר או לא) ללא אפשרות לסטיה. הפרוטוקול, מה לעשות, לא עונה על כל הבעיות האפשריות וכל מה שחורג ממנו לא קיים. יצאו מזה שיחות שאני מצטער שלא הקלטתי למען קו ההגנה שלי (מרשי מודה שהוא נכנס למשרדי פרטנר עם בנדנה על המצח מקלע קל ורימונים בהצלב וסכין קומנדו בין השיניים, אבל אם תאזינו למוצג ההגנה ב' תוכלו להבין שכל אחד מכם היה מתנהג באותו האופן) |
|
||||
|
||||
(לתשומת ליבם של הרוצים להפיק מחדש את ''שיקגו'' בגירסא מעודכנת) |
|
||||
|
||||
מזמן חשבתי שטלפון שמקליט אוטומטית את השיחות יכול להיות דבר מועיל. את ההקלטות הוא יכול לשלוח בדואל או לעבוד עם קובץ wrap around (יש תרגום לעברית של המונח הזה? רב מלים קורא לזה "עיטוף" אבל ברור שהוא מפספס). |
|
||||
|
||||
לא רק אתה חשבת: תגובה 539504 והשאלה המיותמת שבסוף בתגובה 540655 אם מניחים שרוצים לשמור בעיקר על איכות הקול (ולא רוצים איכות של מוזיקה) אפשר לדחוס קול באיכות לא רעה. באופן כללי קול בקידוד GSM-FR [Wikipedia] תופס בערך מ"ב לעשר דקות שיחה. מקודדים טובים יותר יכולים לדחוס אולי עד פי שניים יותר טוב. אבל יש פגיעה באיכות. ויש גם שימוש לא מבוטל בזמן מעבד. חיפוש מהיר מעלה: אני מניח שיש נוספים. לגבי "עיטוף": לא נראה לי שזה נדרש לגבי קובץ בודד. לכן מה שצריך לעשות זה למחוק הקלטות ישנות כשנגמר המקום. מנגנונים דומים פועלים במקרים אחרים שבהם צריך לאחסן מידע מצטבר (לדוגמה: בכל תוכנת podcast מצויה). אני מניח שיחשבו על זה. ואם כבר מזכירים כל מיני מקודדי קול: SILK של סקייפ אמנם עדיין לא שוחרר, אך במקום זה יש עבודה על תקן חדש למקודד, שיתבסס במידה רבה על SILK ועל CELT ויהיה חופשי ממגבלות פטנטים. באופן מפתיע הם החליטו לקרוא למקודד האמור "הרמוניה" (Harmony): שם טעון למדי: |
|
||||
|
||||
אה, יופי. תודה. |
|
||||
|
||||
נפטרו מהשם "הרמוניה". השם החדש: "אופוס" (Opus). כצפוי, יש משהו שכבר נקרא בשם הזה: ולמי שלא מבין איך הגיעה לשם המילה hum: |
|
||||
|
||||
אם כך נסה שוב לשלוח משהו ל tlunot. |
|
||||
|
||||
למה שזה ישנה? |
|
||||
|
||||
ראשית, ייתכן שנחתת במקרה על שולחנו הוירטואלי של עובד רשלן. שנית, ייתכן שהם יזהו את העובדה שאתה לקוח עקשן ויטרחו להתייחס הפעם. |
|
||||
|
||||
או במלים אחרות: וואלה יא איבני, אם לא תשאל איך תדע? |
|
||||
|
||||
צודק. שלחתי שוב. |
|
||||
|
||||
זה עתה דיברתי עם אורטל. אבל היא לא הצליחה לאתר את המנוי שלי, למרות ניסיונות מקיפים וכנים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |