שינויים במהירות המותרת 553178
"משרד התחבורה יאמץ תוכנית חדשה לקביעת מהירות הנסיעה המירבית המותרת
...

לפי ההמלצות, מהירות הנסיעה המותרת בכבישים מהירים תעלה מ-‏100 ל-‏110 קמ"ש. כך צפוי לקרות בכביש מס' 1 (תל אביב-ירושלים) ובכביש 431 המחבר בין מודיעין לראשל"צ ובכביש מס' 4 בקטע שבין ראשל"צ לאשדוד.

בכבישים אחרים תעלה המהירות מ-‏90 ל-‏100 קמ"ש. כך צפוי לקרות בכביש מס' 5, בנתיבי איילון ובכביש 40. במשרד התחבורה בוחנים את האפשרות להעלות את מהירות הנסיעה גם שם ל-‏110 קמ"ש.

בחלק מהכבישים המהירות המרבית דווקא תופחת. בדרך נמיר בתל אביב תרד מהירות הנסיעה המותרת מ-‏80 קמ"ש ל-‏70 קמ"ש. בשדרות בן גוריון בבאר שבע תרד המהירות מ-‏60 ל-‏50 קמ"ש וברחובות תל אביב תוגבל המהירות ל-‏30 קמ"ש, במקום 50 קמ"ש."

יש בכתבה עוד פרטים אחרים שקשורים לדיון הזה.
המהירות המרבית דווקא תופחת 553179
סתם, הצחיק אותי.
המהירות המרבית דווקא תופחת 553195
כביש 431 זה לא איזה כביש משני? איך יכול להיות שמהירות הנסיעה בו גבוהה כמעט מכל כביש חד־ספרתי?
המהירות המרבית דווקא תופחת 553196
אתה טועה, הוא כביש רוחב מפואר ביותר המקשר בין אזור מודיעין לאיילון.
המהירות המרבית דווקא תופחת 553197
כביש 431 [ויקיפדיה] הוא כביש מאוד מוצלח (בתמונה רואים 3 נתיבים עם הפרדה מלאה).
שיבושים במהירות המותרת 553184
100 קמ"ש בכביש 40. נראה לי מוגזם.
30 קמ"ש ברחובות ת"א? עוד יותר מוגזם.
כביש 40 553186
אני מניח שמדובר על הקטע דרומית לקרית גת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים