|
||||
|
||||
לדעתי לא טוב לקהילה להיות אורתודוכסית, ולא טוב להומו וללסבית לנסות לחיות בתוך קהילות אורתודוכסיות. עכשיו, משהשולחן נקי ולא-הפוך, רציתי לומר שאני חילוני, ולכן שדעתי אינה מן העניין. יתר על כן, אני סבור שמה שיש במסמך הנוכחי הוא המרב שהזרם האורתודוכסי יכול לאפשר בדרכים שאינן עצימת עינם. |
|
||||
|
||||
אחלה. עם כל האמור בשני המשפטים הראשונים אני מסכים לגמרי. באשר למשפט השלישי - "... הוא המרב שהזרם .." - אני מסתייג: נראה לי שהוא הבעת דעה (הערכה) מיותרת, ביחוד לאחר שאמרת שדעתך אינה מן העניין ושאורתודוכסיה זה לא טוב. |
|
||||
|
||||
אתה הוא ששאלת לדעתי, מסביר, ולא הרבי, ועכשיו היא נראית לך מיותרת. מכל מקום, ב''לא מן העניין'' כוונתי היא שאין לדעת חילונית ערך בתוך השיח האורתודכסי. אני אשמח מאוד אם תימצא בו פרשנות אחרת ל''איסור ההלכתי החמר'', אם כי אני מעריך, בין השאר על סמך ניירות עמדה כמו מסמך העקרונות שלפנינו, שאין לכך מקום שם מבלי שהם ייפרדו מעיקרי האורתודוכסיה. הטענה הזו טריווילית למדי. |
|
||||
|
||||
אופס. היה נדמה לי שיש בדבריך (הראשונים) ביקורת ליברלית על החלטות הזרם האורתודוכסי. אם הייתה, אז עליה אמרתי שהיא מיותרת. אם לא הייתה שם ביקורת, אני חוזר בי. |
|
||||
|
||||
ביקורת הייתה גם הייתה, אבל היא לא צריכה לעניין אותם, כמו כל עמדה אחרת שתובע כאן. זה סוג של רכילות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |