|
||||
|
||||
לא ממש הבנתי את הטענה שלך, אתה טוען שלאפליה יש שתי מובנים שונים (כאשר המובן השני הוא: אפליה זה מה שהחוק טוען שהוא אפליה) או שבאמת היתה פה אפליה אפילו במובן שאני הבאתי? |
|
||||
|
||||
אני לא יודע מה קודמי טען, אבל לפי החוק בארץ ובארה''ב, אסור למעביד לנצל מידע גנטי כדי לבחור את מי להעסיק או את מי לפטר. נכון שזו לא אפליה כהגדרתה, אבל אסור לך כמעסיק לנצל את המידע הזה כדי לבחור עובדים טובים יותר. |
|
||||
|
||||
הבנתי שלפי החוק אסור לנצל את המידע. הבעיה שלי עם ההגדדרה של המצב כאפליה. יכול להיות שאני חושש לחינם אבל יש לי הרגשה שכשמעמיסים על מושג יותר מדי דברים לא קשורים בסוף הוא קורס. |
|
||||
|
||||
שני הלינקים היו לא זה נגד זה, כפי שאתה מסיק, אלא נועדו להרחבה אלמנטרית של הנושא. הטענה שלי לא נוגעת לגב. פמלה פינק, אלא, באופן בסיסי, היא אומרת שהחיים הם עניין קצת יותר מורכב משלוש שורות שנערכו בפעם האחרונה על ידי חשבון Luckas-bot אוטומטי בויקי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |