|
||||
|
||||
למעשה, הסיבה שלדעתי האייל היה אתר דיונים כל כך טוב היא שהקומיקס הזה, שמתאר כל כך טוב את מרבית הויכוחים האינטרנטיים, *לא* היה תקף עבור מרבית הדיונים כאן. היוצאים מן הכלל יודעים מי הם. |
|
||||
|
||||
אני כנראה לא מבין - איזה סגנון ויכוח לדעתך הקומיקס הזה מתאר ואיזה סגנון ויכוח היה באייל? |
|
||||
|
||||
הקומיקס מתאר ויכוח חסר טעם, שבו המטרה היא לגרום לצד השני להבין שהוא טועה. באייל התחושה שלי בדיונים הייתה תמיד שמנסים להבין את הצד השני, ואת הבעיות שיש בעמדה שלך-עצמך. חוץ מביוצאים מן הכלל. |
|
||||
|
||||
אה. אז אני חולק עליך - לדעתי היוצאים מהכלל היו הדיונים כפי שאתה מתאר אותם, בעוד הכלל היה התנצחויות בסגנון שמתואר בקומיקס. אם כי יש לציין שאתה אישית באמת נטית יותר להשתתף בדיונים מהסוג הראשון. אתה מהמשתתפים שאני יותר מסמפט כאן. |
|
||||
|
||||
כמי שהגיב את תגובה 541665 ושם את הקישור המקורי לקומיקס (ו"חטא" בהזדהות כאלמוני. סורי, מיהרתי ולא שמתי לב) דווקא פירשתי את הקומיקס אחרת מכם. ראיתי את הקומיקס דווקא כתמצית היות הויכוח האיילי לאו דווקא כהתנצחות חסרת תועלת, אלא בסימפתיה ונוסטלגיה לקריאת דיונים מעניינים אל תוך הלילה, כאשר אין הגיון בלא לישון את שתי השעות שנותרו ללילה, ולתגובות של תיקונים של אחד את השני ושל דיוקים, דוגמאות מרחיבות דעת ודיון מפרה, בעיקר. חבל על דאבדין ולא משתכחין, כבר אמרנו? (רש"י מסכת סנהדרין דף קי"א ע"מ א: "אמר ליה חבל על דאבדין ולא משתכחין - הפסד גדול יש על גדולים שאבדו ואיני יכול למצוא חסידים אחרים כמותם שאין אתה כאברהם ויצחק ויעקב שלא הרהרו אחרי מדותי") >>> אאחל לכולם (ובעיקר לכל גולשי האינטרנט הישראלי) שאם כבר, כפאראפרזה על רש"י, אם האייל נסגר, אז שיישכח בצל אתר משובח ממנו שיקום במהרה בימינו. |
|
||||
|
||||
הקישור המקורי? זאת היתה הפעם החמישית שהרצועה הזו קושרה פה. כנראה זה אומר שאתה צודק :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |