|
||||
|
||||
החוק מנסה לעשות מה שחוק איננו מסוגל לעשות: לגרום למורים/ות להתייחס לתלמידים כבני אדם. הרבה מורים אינם מכבדים את התלמידים כבני אדם וזה בגלל שכך הם גדלו ואינם מכירים התייחסות אחרת. מצד שני גם רבים מהתלמידים אינם מכירים התייחסות אחרת בבית ומצפים להתייחסות סמכותית ולא מכבדת. מילכוד. |
|
||||
|
||||
מה זה בעצם אומר, להתייחס אליהם כבני אדם? |
|
||||
|
||||
לכבד אותם, לא לרדת עליהם לא להעליב אותם, לשוחח איתם לא בצורת שימוע. |
|
||||
|
||||
סמכותיות אין משמעה חוסר כבוד. המורה צריך להיות דמות סמכותית, ואין משמעות הדבר שהתלמידים צריכים להיות מושפלים. אנשים נוטים לשכוח שמי שהכי סובל מאי היכולת של מורים להעניש תלמידים בכלל, הם דווקא התלמידים שמעוניינים בסביבת לימודים נעימה. |
|
||||
|
||||
השימוש שלי במילה "סמכותי" היה שונה. אני מסכים במובן שאתה משתמש בה. דמות סמכותית היא דבר אחד ואופי סמכותי מנהל בעל סגנון סמכותי איננו מנהל בעל סגנון דמוקרטי ושתפני; הסגנון נובע מהאופי. שני המנהלים יכולים להיות דמויות סמכותיות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |