|
||||
|
||||
אין לי בעיה עם גזר הדין, כי אם ההורים מרוצים אז באמת מי אני שאגיד אחרת. יש לי בעיה עם המשפט (לדוגמה) ''ברור כשמש שהכרעה קיצונית בדבר העדפת זכותם של התלמידים על פני זכותו של התלמיד אפשרית רק בהיעדר כל אפשרות סבירה לממש את זכותו של זה וזכותם של אלה באופן הדדי. '' הרי יש דרך לממש את הזכויות של כולם, החוליגן הקטן יכול להפסיק להרביץ. הקונספט הזה שכל מה שיש זה זכויות בלי שום חובות או אחריות לא מוצא חן בעיניי. |
|
||||
|
||||
השופט לא רואה תועלת בלהצהיר מה יכול החוליגן לעשות, כי הוא כנראה מכיר בחוסר יכולתו לכפות עליו משהו. המטרה של המשפט הזה (לשיטתי) היא להגיד שהעפה של החוליגן היא סבירה רק כשבית הספר החליט שהוא לא מצליח להשתלט עליו (ואז אי אפשר לשמור הזכויות באופן הדדי), לא כאשר ההורים רוצים את זה. |
|
||||
|
||||
אם לפי דעתך כל הסיפור הוא מחלוקת עובדתית שהבית ספר טען שניתן להשתלט על הילד, ההורים טענו שלא ובית המשפט קיבל את עמדת בית הספר אז באמת אין בעיה. יתרה מזאת מה שבאמת קרה הוא שבית ספר הצליח למצוא יותר משאבים בעקבות התביעה ולכן באמת יתכן שעכשיו ישתלטו על הילד. לפי דעתי גם במקרה ההיפותטי שבו לא היו משתלטים על הילד עדיין לא היו מסלקים אותו ועם זה יש לי בעיה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |