|
||||
|
||||
(קדמת דנא ו-1920 זה לא אותו דבר) האמנם? אין לך שום בעיה? אתה תשמח לראות מחסומים כל בוקר? תהיה מאושר למצוא את עצמך בלי חשמל? בלי מים? בלי חופש? טוב, לפחות הצלחנו לצמצם את אי ההסכמה ביננו (אני מבין למה אתה חושב שזה לא עוול, ואתה, אני מקווה, מבין למה אני חושב שזה כן עוול). |
|
||||
|
||||
אתה מצליח להטיף לאידיאולוגיה שלך תוך התעלמות מוחלטת מטענות הצד שני. מחסומים הם תולדה של טרור. שאל אנשים ששירתו ברצועה לפני 89 או אפילו רק לפני אוסלו, המחסומים היו בדיחה, אפילו לא עיכוב קל בדרך של הירקות של עזה לשווקי הארץ (וזה כל מה שניסו לתפוס שם, סחורה מוברחת). חשמל ומים אנחנו מספקים להם, אם זה לא מספיק, אולי לא אנחנו אשמים ? אולי הם יכלו לפתח מקורות מים וחשמל במעל לעשור שהיה להם לעשות את זה ? ומשותף לכל אילו, הוא שאין להם שום רלוונטיות לשאלת הצדק בקיום הישובים העבריים בגוש קטיף. הישובים הללו מוצדקים משום שהם מישבים אנשים על קרקע פנויה שנרכשה בכסף מלא. גם אם יש לך טענות כנגד כיבוש עזה, אין לכך שייכות לנושא. |
|
||||
|
||||
אני לא מטיף אידיאולוגיה, אני מזכיר את העובדות שכל מיני פוסט מודרניסטים מנסים להשכיח. אם הצד השני היה מעלה טענות, היה ממה להתעלם. בגלל זה שהייתי ברצועה גם לפני 89, אני קצת מתקשה להאמין ל"נארטיב" שלך. לא רק שהישובים האלה לא מוצדקים בפני עצמם, הם היוו תירוץ מתמשך להעמקת אי הצדק. |
|
||||
|
||||
אין שום קשר בין הקמת ישוב לבין מחסומים, חשמל ומים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |