|
||||
|
||||
א'. לא כל חובש כיפה היושב על ספסל הנאשמים בבית המשפט הוא חרדי. יש עוד כמה דרגות של רליגיוזיות בדרך בין חילוני לחרדי (ראו: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=100036...). ב'. אין קשר בין איכות לכמות. ערבי ישראל והחרדים אלה הן שתי אוכלוסיות המיעוט הנרדף במדינת ישראל, שלא פעם הניסיון החילוני הפתטי והמתחסד לנהוג כלפיהם (בעיקר, כלפי הערבים) בדרכי "אפליה מתקנת" מעיד בעיקר על חיטוי המצפון של דורסני הרוב החילוני את זכויות היסוד של המיעוטים האלה. |
|
||||
|
||||
אם "אפשר לספור על כף יד אחת ועוד ישאר לי עודף ביד" את מספר חובשי הכיפות בבתי המשפט, וביד אחת יש חמש אצבעות, אז מספר חובשי הכיפות בבתי המשפט הוא 4 או פחות (3,2,1 או 0). אם "לא כל חובש כיפה היושב על ספסל הנאשמים בבית המשפט הוא חרדי" אז מדפר החרדים היושבים על ספסל הנאשמים בבית המשפט הוא 3 או פחות (2,1 או 0). האם "מצבם של החרדים בבתי המשפט" מתבסס על שלוש מקרים? שני מקרים? מקרה אחד? אף מקרה? |
|
||||
|
||||
רק חמור לא משנה את דעתו, אומר הפתגם העממי. אינני מחויב לכל אחידות בהבעת דעותיי מהעבר בפורומים השונים, בפרט כאשר אלה נאמרו בהקשר ענייני מסוים המוצא על ידך מהקשרו (לקשיי הבנה אבהיר כי ברור לכל קורא בדיון המצוטט ההוא שכוונתי היתה לחובשי כיפה מסוג מסוים. רמז: שחור לבְּד). |
|
||||
|
||||
אז כשכתבת "אפשר לספור על כף יד אחת ועוד ישאר לי עודף ביד" התכוונת לכתוב "אמנם אף פעם לא ספרתי, אבל לדעתי אפשר לספור על כף יד אחת ועוד ישאר לי עודף ביד"? (לקשיי הבנה, אולי חמור לא משנה את דעתו, אבל צריך להיות חמור מיוחד בשביל לא להבדיל בין דעה לעובדה) |
|
||||
|
||||
אפשרות אחרת: סופרים מודולו 4. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |