|
||||
|
||||
והתועלת הכלכלית לאלה שסוף סוף ידם משיגה לקנות רכב. |
|
||||
|
||||
והפגיעה הכלכלית באלו שמהם לקחו את הכסף כדי לתת להם. נפלא מבינתי איך יכולה תוכנית כזאת יכולה להראות הגיונית בעיני מישהו... |
|
||||
|
||||
גם לא בעיני תעשיות הרכב, עובדיהן, שתדלניהן, ולקוחותיהם? לגבי כל השאר שנותנים לזה[*] להתרחש באמתלה של שמירה על הסביבה - נפלא גם מבינתי. [*] גם למדיניות המיסוי של רכבי ליסינג בארץ. |
|
||||
|
||||
בהתחשב בעובדה שהם קיבלו כסף לקנות רכב חדש? לא שונה מכל מבצע טרייד-אין אחר. זה שהחברות השתמשו ברכבים במקום לגרוס אותם, לא פגע בבעלי הרכבים. |
|
||||
|
||||
אתה מתכוון ''לאלה שידם משגת לקנות רכב טוב יותר מזה שהיה להם''. בהגדרה, כל מי שנהנה מהתכנית הוא מי שכבר היה לו רכב. בהתחשב ברמת המינוע הגבוהה במדינות כמו גרמניה נראה לי שמעטים סובלים באמת מהבעיה של חוסר יכולת להשיג רכב - אם כבר, הבעיה היא חוסר יכולת להחזיק אותו ולזה התכנית לא תעזור. |
|
||||
|
||||
כוונתי היתה לקליינטים באפריקה ובמזה''ת. |
|
||||
|
||||
אני מנחש שגם להם יש אופציות אפילו יותר זולות בארצות שלהם (מה יותר זול: גולף שנמכרה בגרמניה לפני חמש עשרה שנה, נסעה ותוחזקה שם ועכשיו מיובאת לניגריה, או גולף שנמכרה בניגריה לפני חמש עשרה שנה ונסעה ותוחזקה שם?). |
|
||||
|
||||
אין לי מושג, אבל אני מנחש שהרכב שתוחזק בגרמניה יהיה במצב טוב יותר מזה שבניגריה, עוד מעניין כמה מס משלמים הגרמנים בקניה, כשדמיינתי ספינה עמוסה, ראיתי בעיני רוחי ב.מ.וו ומרצדסים, רכבים מסחריים ומשאיות קטנות (עמוסים בטובין, לניצול הנפח), ולא גולף וחיפושיות. |
|
||||
|
||||
בתור התחלה - בגרמניה יש הרבה יותר כבישים סלולים מאשר בניגריה. והם במצב טוב בהרבה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |