|
||||
|
||||
אני לא יודע למה אתה קורא "סובארו ישנות". כמי שנהג במכוניות סובארו החל משנת הדגם 73' זה נשמע לי די בלתי סביר (בעיקר בגלל שלא היה צ'ופצ'יק...) בכל מקרה, בדגמים הישנים1 כמעט בכל המכוניות שאני מכיר ניתן להשחיל חוט ברזל בין החלון למסגרת הדלת (ל"כיס" אליו יורד החלון בפתיחתו) ו"לדוג" את המנוף המחבר את ידית הנעילה למנעול עצמו. ___ 1 אני לא ממש בטוח, אבל נדמה לי שבמכוניות החדשות, הנעילה מתבצעת במנעול עצמו. אין שטנגות המשנות את מצבו של המנעול, אלא אות חשמלי. |
|
||||
|
||||
יתרונותיו הגדולים של הסובארו הוותיקות מבחינת הפורץ הם: 1. היעדרה של מסגרת מתכתית מסביב לחלון הדלת 2. היפתחות מנעול הדלת בלחיצה על כפתור (ולא במשיכה בצ'ופצ'יק) בזכות אלה הצלחתי להשחיל בזריזות ברזל בניין דק מעל לחלון אחד, וללחוץ על כפתור הדלת הנגדית. 10 דקות סה"כ, כולל הליכה לאתר הבנייה הסמוך. |
|
||||
|
||||
התכוונתי לסובארו של שנות השמונים. בכלל לא היה לי רשיון נהיגה באותם הימים, כך שהצ'ופצ'יק שייך לזיכרון מושתל, כנראה. על כל פנים, אני בטוח בשני מקרים שבהם נתקענו וחברי פתחו את האוטו בלחץ על החלון (חוט ברזל? אולי...) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |