|
||||
|
||||
א. אין לך שום הוכחה לכך שההמנעות מההרשעה נובעת מקשרי אביו עם מוסדות השלטון. ב. מובא פה מקרה אחר בו מחליט השופט לא להרשיע נערים ערבים שאין להם שום קשר למוסדות השלטון. הבאת המקרה רלבנטית ועוד איך, כי כל הטענה הזו של ''נשיאת פנים'' מבוססת על עדויות נסיבתיות - לנאשם יש קשרים, מכאן שהשופט החליט את מה שהחליט בגלל שלנאשם יש קשרים, זו בברור לא טענה לוגית, ואם רואים מקרה אחר בו השופט מחליט החלטה דומה, כרעי התרנגולת של הטענה מתמוטטים לגמרי. ג. לעניין סליחת הנפגעת אין קשר מהותי לגזר הדין, לפי הקריאה שלי בפסק הדין עיקר החשיבות שהשופט דרורי נותן לתהליך הגישור (אגב, תהליך מקובל מאוד), היא רצונו בהסרת החשד הגזעני מעל למעשה. הרי לפי חוקי מדינת ישראל אין לנפגעת שום מקום בתהליך פלילי חוץ מהעדות, סליחתה לא משנה דבר. |
|
||||
|
||||
''הרי לפי חוקי מדינת ישראל אין לנפגעת שום מקום בתהליך פלילי חוץ מהעדות, סליחתה לא משנה דבר.'' ספר את זה לכבוד השופט דרורי, שהחליט שזו העילה לאי הרשעתו של כבוד הרב ביטון. זו והעובדה שאינו מעוניין לפגוע באפשרותו של הנאשם להיות דיין בבית הדין הרבני. והוא עוד בא ומתרברב שבכך שלחץ עליה שוב ושוב שתסלח לנאשם, הוא הביא אותה אל חיק החברה הישראלית. ממש חסיד אומות העולם. |
|
||||
|
||||
הטענה שלך על טענת הגזענות כ''מסיח'' מוזרה, רוב רובן של ההאשמות התרכזו בנושא הזה. |
|
||||
|
||||
כי רוב רובן של ההאשמות באות מפי פובליציסטים רדודים, וכי אף אחד לא באמת רוצה להוציא את מרצע הנפוטיזם השיפוטי מהשק, שהרי אין מי שיזרוק את האבן הראשונה, אם אתה מבין למה אני מתכוון. |
|
||||
|
||||
אני עדיין סבור שאין לטענה על נפוטיזם על מה שתסמוך, הבאתי כאן פסקי דין נוספים של השופט דרורי, שגם בהם הוא שופט לקולא, והשופט עצמו מביא בפסק הדין מקרים נוספים שבהם שפט, והלך לפנים משורת הדין בצורה שלא התקבלה כלל ע"י הפרקליטות, שערערה עליה לבית המשפט העליון. למה בעצם אתה כל כך בטוח שיש בו נפוטיזם? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |